א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

סמסונג הביסה את אפל במאבק משפטי באוסטרליה

החברה תוכל להתחיל ולשווק בקרוב את הטאבלט גלאקסי שלה, לאחר שבית משפט באוסטרליה הפך החלטה קודמת ופסק כי אין ביסוס לטענות של אפל על גניבת קניין רוחני

  • ד' כסלו התשע"ב
סמסונג הביסה את אפל במאבק משפטי באוסטרליה

ענקית האלקטרוניקה סמסונג נחלה אתמול הישג משפטי חשוב במאבק הגלובלי שלה עם אפל, הטוענת כי יריבתה הקוריאנית מפרה פטנטים שלה בפיתוח סמארטפונים וטאבלטים. בית משפט באוסטרליה התיר לסמסונג לשווק את הטאבלט גלאקסי שלה, ופסק כי האיסור שהוחל עד כה היה בגדר "טעות שיפוטית" של בית משפט נמוך יותר.

"איננו יכולים לראות כיצד הסירוב של סמסונג למשפט מוקדם בתיק התביעה של אפל שימש הצדקה לאיסור שיווק הטאבלט", ביקרו שלושת השופטים את ההחלטה הקודמת של בית המשפט, שהתקבלה לאחר שאפל הגישה תביעה על הפרת שני פטנטים שלה הנוגעים למערכת ההפעלה והממשק של מסך המגע.

"הפסיקה מאשרת באופן ברור שהתביעות של אפל חסרות ביסוס", אמר נאם קי יונג, דובר מטעם סמסונג. הוא הוסיף כי סמסונג תשחרר בקרוב הודעה רשמית בנוגע להשקה של הגלאקסי טאבלט.

אפל תהיה חייבת להגיש ערעור בזק לבית המשפט העליון במדינה, אם תהיה מעוניינת לנסות ולהאריך את האיסור. מדובר באחת מארבע תביעות שהגישה אפל מאז חודש אפריל באוסטרליה, גרמניה ויפן בגין "העתקה בוטה" של העיצוב והממשק של מכשירי האייפון והאייפד שלה.

אפל הגיבה לפסיקה בביקורת: "סוג ההעתקות הבוטות הללו הן שגויות, וכפי שהבהרנו פעמים רבות בעבר, אנחנו חייבים להגן על הקניין הרוחני של אפל כאשר חברות מתחרות מנסות לגנוב את הרעיונות שלנו... אין זה צירוף מקרים שהמוצרים האחרונים של סמסונג נראים כמו האייפון והאייפד", נמסר מהחברה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד