י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המסעדה פיטרה את העובד - למה? כובע

עובד מסעדה שהורה ללקוח שיעזוב את המסעדה, רק בגלל שחבש כובע בייסבול שהכיל את סיסמת הבחירות של טראמפ, פוטר

המסעדה פיטרה את העובד - למה? כובע
.



מנהל מסעדה פופולרית בוונקובר, קנדה, פוטר בשבוע שעבר, לאחר שאמר ללקוח להסיר את הכובע עם הכיתוב "Make America Great Again" או שהוא יסרב לתת לו שירות. כך דווח ברשת 'פוקס ניוז'.

על הכובע שהפך לפופולרי לפני הבחירות האחרונות בארה"ב, התנוסס הכיתוב "לעשות את אמריקה גדולה שוב" - שהיה הסלנג לאורך קמפיין הבחירות של טראמפ לנשיאות.

דארין הודג', המנהל שפוטר לאחר שעבד במקום כשנה וחצי, סיפר בראיון ל- Global News כי הוא עומד מאחורי המעשה וטען כי הכובע שחבש הלקוח, מייצג "גזענות, אנטי איסלם, ועליונות לבנה".

מטעם החברה נמסר, כי "דארין הודג' הוא אדם טוב עם לב רחב, אך הוא פוטר בשל הפרת חוקי החברה של יחס ושירות ללקוח".

כזכור, לפני עשרה ימים, נזרקה דוברת הבית הלבן ממסעדה במדינת וירג'יניה בארה"ב, שם בעלת המסעדה אמרה לדוברת; "את לא רצויה פה, את דוברת של ממשל אכזרי שמפריד ילדים מהוריהם, תעזבי את המקום במיידית".

דוברת הבית הלבן שרה סנדרס צייצה על המקרה בחשבון הטוויטר שלה, וארה"ב סערה.

לאחר שהסערה החלה, מפגינים תומכי טראמפ הגיעו מול המסעדה להפגין נגד בעלת המסעדה, אדם אחד נעצר לאחר שזרק עוף לעבר המסעדה, מרגע הפרסום החלו עוד אנשים להפגין מחוץ לה, ולא נותרה לבעלים ברירה, כי אם לסגור אותה.

על פי הדיווח בתקשורת בארה"ב, המסעדה תישאר סגורה עד ה-5 ביולי הקרוב, כשלאחר מכן הבעלים יחליטו מה לעשות.

כמו כן, בעלת המסעדה התפטרה מחברותה בפורום בעלי עסקים באזור של המסעדה, והיא אמרה "אפילו שזה גרם לסערה, הייתי עושה זאת שוב".

בשבועות האחרונים מתנגדי טראמפ תוקפים אותו בצורה קשה, לאחר שהממשל החליט להפריד את ילדי המהגרים מהוריהם, שנכנסו לארה"ב בצורה לא חוקית, הילדים נלקחו למתקני נוער, בעוד ההורים נעצרו. הדבר עורר סערה גדולה בארה"ב וגם ספג ביקורות קשות ממנהיגים בעולם.

בעקבות הלחץ הציבורי, חתם הנשיא טראמפ על צו המורה שלא להפריד את הילדים מהוריהם, לא לפני שבתו איוונקה ואשתו מלאניה הפעילו עליו לחצים כבדים לחתום עליו.
שרה סנדרס דוברת הבית הלבן מסעדה פיטורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד