י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

זה העונש שקיבל איימן עודה על תקיפת השוטרים

ועדת האתיקה החליטה להרחיק מהכנסת את יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, לאחר שתועד תוקף שוטרים בחודש החולף. ועדת האתיקה החליטה כי מכיוון שאין זה הפעם הראשונה שעודה נקלע לסיטואציה דומה, יורחק חה"כ עודה מדיוני המליאה והוועדות למשך שבוע, החל ממחר

צילום: יונתן זינדל פלאש 90
צילום: יונתן זינדל פלאש 90 צילום: יונתן זינדל פלאש 90



ועדת האתיקה החליטה להרחיק את יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה מהכנסת, לאחר שתועד תוקף שוטרים בחודש החולף.

ועדת האתיקה עסקה בקובלנות שהגישו חברי הכנסת אורן חזן ונאווה בוקר בעקבות התקיפה. מהוועדה נכתב, "חה"כ עודה הגיע לבית החולים במטקה לבקר את מר ג'עפר פרח אשר היה מאושפז בעקבות פציעתו בהפגנה שהתקיימה יום קודם לכן, שבה גם נעצר.

"מאחר שמר פרח היה עצור מנעה המשטרה את קיומו של הביקור ולא אפשרה את כניסתו של חה"כ עודה. בתגובה הטיח חה"כ עודה בשוטרים דברים פוגעניין וביניהם קללות, "מי אתה בכלל" ו"אתה אפס"."

חה"כ עודה הגיב לוועדה כי, "השוטרים הפרו את חסינותי ונמנעה כניסתי למחלקה שבה אושפז פרח, אל עף שביקשתי מהשוטרים לפגוש את הצוות הרפואי. לאחר ויכוח ממושך ביני לבין השוטרים שסירבו להכניסני למחלקה התלהטו הרוחות. לא היה מכך משום פגיעה בעובד ציבור"

כאמור, ועדת האתיקה החליטה כי מכיוון שאין זה הפעם הראשונה שעודה נקלע לסיטואציה דומה, יורחק חה"כ עודה מדיוני המליאה והוועדות למשך שבוע, החל ממחר (שלישי).
איימן עודה הרחקה כנסת תקיפת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד