כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נשיא המועצת נגד הרבנים הספרדים: מסכנים

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס תוקף בחריפות את עצרת הרבנים הספרדים שנערכת בשעה זו בסמוך לקבר מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, ועמדה בימים האחרונים במוקד סערה ציבורית, כאשר רבנים חותמים על ה'קול קורא' ואז חוזרים בהם • תיעוד מדבריו

נשיא המועצת נגד הרבנים הספרדים: מסכנים



מתקפה חסרת תקדים: נשיא 'מועצת חכמי התורה' של ש"ס, חכם שלום כהן, תוקף באופן חריף וחזיתי את עצרת המחאה הספרדית שנערכת בשעות אלו נגד חוק הגיוס החדש, מול קברו של מרן הראשל"צ הגר"ע יוסף זצ"ל.

״הרבה צועקים, כמו היום שהלכו להפגנות הללו. מה זה השטויות האלו? מי מתיר להם לפלג את עם ישראל? אם בגללם ש״ס תרד, מסכנים, הם עתידים לתת את הדין למעלה בשמים!״, אמר הגר"ש בדברים שנשא בפני כינוס הרבנים העולמי הערב.



עוד מדברי נשיא ה'מועצת': ״הקב״ה זיכה אותנו שתנועת ש״ס תמיד עשתה רק איך שמדריכים אותה. אני מקנא ברב דרעי. ממש מקנא בו. הוא חכם גדול אבל מעולם לא עשה בלי להתייעץ ובלי שיורו לו איך לעשות.  לא כולם ככה. אשריו ואשרי חלקו״. 

חכם שלום הוסיף: ״אין דבר שהרב דרעי עושה שאני לא יודע. כל מה שעושה הוא על פי דעתי. מה אני ומה חיי. הקב״ה הטיל עלי את העול הזה של ש״ס מיסודו של מרן רבי עובדיה. איך אתה בא ומפלג וגורם לפירוד?״





כאמור, עצרת המחאה מתקיימת מול ציונו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל בבית החיים סנהדריה בירושלים.

העצרת נקראה על ידי ראש ישיבת פורת יוסף חכם משה צדקה, ואליה הצטרפו רבנים וראשי ישיבות ספרדים.

חרף ההבהרות של רבנים וראשי ישיבות רבים, שחתימתם זויפה ע"י מארגני האירוע, העצרת מתקיימת בראשות רבנים וראשי ישיבו. העצרת התחילה בשעה 18:30 באמירת סליחות.

מי שנעדר מהעצרת הוא הגאון רבי יהודה כהן ראש ישיבת 'יקירי ירושלים', שיצא יחד עם נהגו למנוחה בנתניה.

חוק הגיוס עצרת ספרדית חכם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד