י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נחשף • מה במעטפות הסודיות של ח"כי ש"ס?

חברי הכנסת של התנועה הספרדית קיבלו היום בישיבת הסיעה מעטפות סגורות, אותן חילקו להם יו"ר התנועה והמנכ"ל - לצד אזהרה חמורה שלא להדליף את תוכנן לתקשורת • ל'בחדרי חרדים' נודע כי המעטפות מכילות מטלות למחוקקים, המפקידות בידי כל אחד מהם אזור אחריות לקראת הבחירות המוניציפליות הקרבות

מלכיאלי עם המעטפה. צילום: איתי גדסי
מלכיאלי עם המעטפה. צילום: איתי גדסי



ארבעה חודשים לפני הבחירות המוניציפליות, בש"ס נכנסים לעבודה במלוא המרץ: היום במהלך ישיבת הסיעה חולקו אזורים לחברי הכנסת, כהכנה לבחירות המקומיות.

מי שיזם את החלוקה הוא יו"ר התנועה, אריה דרעי, יחד מנכ"ל התנועה חיים ביטון, שחילקו את האזורים לפי אוכלוסיית המקום ולפי המורכבות, שלפיהן נקבע האזור עליו מופקד כל חבר כנסת.

היום בישיבת הסיעה חולקו המטלות, במעטפות סגורות, תוך בקשה מפורשת של יו"ר התנועה שלא להוציא את תוכן המעטפות לתקשורת.

בכל מעטפה נרשמו מטלות ספציפיות ועותק יחיד נמצא בידי המנכ"ל - כך שבמקרה והתוכן יודלף יזהו מיד בדרג הגבוה בתנועה את זהות המדליף.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הערים המורכבות יחסית: ירושלים, אלעד, בני ברק ובית שמש, נותרו בידי יו"ר התנועה דרעי, שירכז בעצמו את נושא הבחירות בהן.

כלל חברי הכנסת יפעלו במהלך הפגרה ויסיירו בערים עליהן מונו, ויכינו את המקום לקראת הבחירות. זאת, מלבד כ-40 מחוזות שכבר טופלו לפני כן, ועוברים לטיפול המנכ"ל - המכין להם תקציב בחירות יחד עם גזבר התנועה.

כזכור, ב'בחדרי חרדים' דווח כי בשבועות האחרונים נועד צוות מיוחד של התנועה, בהשתתפות חברי הכנסת יעקב מרגי, יואב בן צור, מיכאל מלכיאלי וינון אזולאי יחד עם יו"ר התנועה אריה דרעי, מנכ"ל התנועה חיים ביטון, מנכ"ל 'אל המעיין' משה אילוז, יד ימינו של היו"ר יוסף חיים כלף וגזבר התנועה משה אוחנה. חברי הצוות עברו על כלל הערים וניתחו את המפה, עד להכרעה הסופית היום על מפת החלוקה.



ח"כי ש"ס עם המעטפות. צילום: איתי גדסי



סיעת שס אריה דרעי חברי הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד