י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המשפחה דורשת: עונש מוות

השליך סלע מגג הבניין ורצח את הלוחם הי"ד

כתב אישום חמור הוגש נגד המחבל אסלאם נאג'י, שרצח את לוחם דובדבן רונן לוברסקי הי"ד במהלך פעילות מבצעית במחנה הפליטים אל עמרי. משפחתו של הלוחם דורשת לגזור על המחבל עונש מוות

השליך סלע מגג הבניין ורצח את הלוחם הי"ד
רונן לוברסקי צילום: באדיבות המשפחה

כתב אישום הוגש נגד המחבל אסלאם נאג'י, שהרג את הלוחם, סמל-ראשון רונן לוברסקי הי"ד, במהלך פעילות מבצעית של יחידת דובדבן למעצר חוליית טרור, במחנה הפליטים אל-עמרי שבאזור רמאללה, בי' בסיון התשע"ח.

אריק לוברסקי, אחיו של רונן הי"ד אמר עם הגשת כתב האישום: "מדינת ישראל מאפשרת למחבלים להמשיך ולחגוג על חשבון כולנו. הם יושבים פה על סיר הבשר ומקבלים מענק כספי מהרשות הפלסטינית, אספקה מהצלב האדום שלא הייתה מביישת מסעדת יוקרה במרכז תל אביב ותנאי מחיה שרבים מהמשפחות הנזקקות בארץ רק היו חולמות עליהן. צריך לשים סוף לחגיגה. ארבעת אחיו של המחבל יושבים בכלא הישראלי. אנחנו דורשים רק דבר אחד מהפרקליטות הצבאית: עונש מוות למחבל".

המחבל, כבן 32, שנעצר בשעתו על ידי לוחמי יחידת דובדבן, הואשם בבית משפט צבאי בגרימת מוות בכוונה - עבירה המקבילה לרצח. עם הגשת כתב האישום, ביקשה התביעה הצבאית להאריך את מעצרו של המחבל עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו.

המחבל נעצר על ידי חבריו של המנוח, יחידת המסתערבים של דובדבן, כחודש לאחר שרונן הי"ד נרצח במהלך פעילות מעצרים של פעילי טרור במחנה הפליטים אל-עמארי שברמאללה.

במהלך החקירה בשב"כ התברר כי אסלאם השליך את הסלע שפגע בלוברסקי הי"ד, מגג בניין סמוך וגרם למותו. אחיו של אסלאם הינם פעילי חמאס, שביצעו בעבר מגוון פיגועים במסגרתם נרצחו ישראלים, ביניהם רכז השב"כ נועם כהן הי"ד, תושב שכונת קריית משה בירושלים, שנרצח בשנת תשנ"ד. 

מסתערבים יחידת דובדבן רמאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד