י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יחד עם אריה קינג

לראשונה: ישי מציג רשימה מקומית בירושלים

"יחד", מציגה רשימה ראשונה לבחירות המקומיות: תנועת ​'מאוחדים' בירושלים, יוצאת לדרך תחת המטריה של 'יחד' ואריה קינג

נציגי מאוחדים עם הרב מאזוז
נציגי מאוחדים עם הרב מאזוז

"יחד", מציגה רשימה ראשונה לבחירות המקומיות: לאחר תקופה של סיכומים ופגישות עבודה ממושכות, תנועת ​'מאוחדים' בירושלים, יוצאת לדרך תחת המטריה של 'יחד' ותנועתו של אריה קינג. 

עם היציאה לדרך , הגיעו נציגי התנועה ​,​ עם יו"ר 'יחד' הארצית אליהו ישי, לבית מדרשו של הרה"ג מאיר מאזוז, לקבל את ברכת הדרך, ואת הנחיותיו לנציגי התנועה.

בראש הרשימה חבר המועצה בירושלים אריה קינג, כמו גם יונ​תן יוסף, נכדו של הגר"ע יוסף זצוק"ל ובנו של הגאון הגדול רבי יעקב יוסף זצ"ל, ​נציג תנועת 'יחד'. כמו כן חבר מועצת העיר דב קלמנוביץ משנה לראש העיר', עו"ד אריה אורנג', הרב ג'רמי בן דסון נציג הקהילה הצרפתית ועוד.

בדבריו אמר הרב: "צריך לחזק את ידיו של רבי אריה קינג אשר נלחם על השבת כמו אריה, תלכו חזק עם האחדות ואל תפחדו מאנשים ולא מהפוליטיקה, תימשכו רק לאמת. תשמרו על קדושת ירושלים, אל תתנו לפגוע בה, דברים כמו מצעד הגאווה הורסים את המשפחה, הורסים הכל.

הרב דרש מהנציגים: "תעזרו לכל מי שיזדקק לעזרה, זה לא משנה מאיזה מפלגה הוא, מאיזה מגזר, חרדי דתי או חילוני, לכולם אתם חייבים לעזור, תלכו תמיד עם האחדות לאחד את כולם. מפלגה זו מלשון דור הפלגה, אבל שאדם הולך עם יושר ואמונה כולם משבחים אותו".

אלי ישי הרב מאזוז אריה קינג מוניציפלי 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד