י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מקווה להעבירו בתוך שבועיים"

ראש הממשלה לשרי הליכוד: חוק הגיוס הוא מאוזן, נערוך בו שינויים קלים בלבד

בישיבת שרי הליכוד הבוקר , התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לחוק הגיוס העומד בפני הכרעה סופית בימים הקרובים. נתניהו אמר לשרי הליכוד כי חוק הגיוס הוא חוק מאוזן, ואין צורך לערוך בו מעבר לשינויים קלים. נתניהו הוסיף כי הוא מקווה להעביר אותו בשבועיים הקרובים

ראש הממשלה לשרי הליכוד: חוק הגיוס הוא מאוזן, נערוך בו שינויים קלים בלבד

בישיבת "שרינו" הבוקר (ראשון), שנערכת קודם ישיבת הממשלה, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לחוק הגיוס העומד בפני הכרעה סופית בימים הקרובים.

נתניהו אמר לשרי הליכוד כי חוק הגיוס הוא חוק מאוזן, ומאחר והוא חוק שחתומים עליו הרמטכ"ל וראשי הצבא, אין צורך לערוך בו מעבר לשינויים קלים. נתניהו הוסיף כי הוא מקווה להעביר אותו בשבועיים הקרובים.

בהמשך היום, צפוי נתניהו לפגוש את ראשי הסיעות החרדיות יעקב ליצמן, אריה דרעי ומשה גפני בו ידונו בהצעת החוק וינסו לגבש את הצעה מוסכמת.

אלא שלאחר שנתניהו הודיע כי יתן לערוך בחוק רק שינויים קלים, יתקשו החרדים להכניס את השינויים אותם הם דורשים, בהם הורדת היעדים או הסרת סעיף 23 הקובע כי באם לא יעמדו ב-85% מיעדי הגיוס בעוד חמש שנים, החוק יפקע שנה לאחמ"כ, ובאם לא יחוקק חוק חדש ולא יוסדר מעמדם של בני הישיבות, ברגע בו יפקע החוק - יחול עליהם החוק הכללי, המחייב כל צעיר מגיל 18 בשירות חובה.

חוק הגיוס בנימין נתניהו ישיבת שרינו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד