י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
רבני איחוד הרבנים הספרדים העולמי בביקור מיוחד בחסלט

רבני איחוד הרבנים הספרדים העולמי בביקור מיוחד בחסלט

ביקור מיוחד של עשרות רבני איחוד הרבנים הספרדים העולמי במפעל 'חסלט' המוביל בשוק הירק הכשר בארץ ובעולם בכשרות מהודרת ומוקפדת ללא פשרות  

הרבנים החשובים במפעל חסלט
הרבנים החשובים במפעל חסלט צילום: יחץ חסלט

במהלך הביקור הוצגו בפני הרבנים הטכנולוגיות המתקדמות בעולם המאפשרות לחברה לספק את מוצריה האיכותיים והבריאים בארץ ובעולם.

בשבוע החולף במסגרת הכנס השנתי שנערך לעשרות רבני איחוד הרבנים הספרדים העולמי מכל רחבי העולם, הגיעו הרבנים שליט"א יחד עם מזכ"ל האיחוד הרב צבי חקק לביקור למידה מיוחד במפעל 'חסלט' החדש הממוקם בפארק נ.ע.מ סמוך לנתיבות. במהלך הביקור הוצגה בפני הרבנים מהפכת כשרות הירק ללא תולעים, מהפכה אותה מובילה 'חסלט' כבר שלושה עשורים.

הרבנים התרשמו מכלל הטכנולוגיות החדשניות שהותקנו במפעל החדש בייחוד בחלקים הנוגעים לכשרות המוצר, המאפשרים לחברה לספק את מוצריה האיכותיים והבריאים בכשרות מהודרת ומוקפדת ללא פשרות.

המפעל החדש של חברת 'חסלט' הממוקם בפארק תעשיות 'נעם' שבנגב, משתרע על שטח של 10,000 מ"ר כשהוא מצויד במיטב המכשור המתקדם בעולם לייצור ירקות עלים. עד להקמת המפעל לפני כשלושה עשורים, רוב הציבור היהודי בארץ ובעולם נמנע מאכילת ירקות עלים בשל שכיחות התולעים הגבוהה שקיימת בהם.

מאז הקמתה, יזמה 'חסלט' את מהפכת ירקות העלים הבריאים והמהודרים בישראל והיא הראשונה שפיתחה גידולי ירק נקי מחרקים ותולעים. בנוסף, מקפידה החברה לאורך כל הדרך על שמירת בריאותם של הצרכנים בפיקוח מלא של אגרונומים בכירים של החברה וכן של "דרך המעבדה" לבדיקת שאריות חומרי הדברה ועמידה בתקני בריאות ואיכות בינלאומיים.

הרבנים  התוודעו למפעל הגדול והחדיש, לפיתוחים הייחודים, להשקעה הכספית הרבה, לטכנולוגיה המתקדמת, לרמת ההיגיינה והסניטריה במפעל, ומעל לכל – להשקעה העצומה בכל מה שקשור להידור בכשרות מוקפדת במכלול הנושאים: פיקוח מחרקים, הפרשת תרומות ומעשרות ועוד.

בסיור שערכו רבני איחוד הרבנים הספרדים העולמי, נפגשו הרבנים שליט"א גם עם מנכ"ל חסלט מר אליעזר ברט שסיפר על הקשר המיוחד של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל לחסלט ועל הכשרות המהודרת המוקפדת במפעל לצד שמירה קפדנית על נושא בריאות הציבור ושיווק ירק  מפוקח משאריות של חומרי הדברה. המנכ"ל הוסיף כי  חברת "חסלט" מייצאת את מוצריה לארצות רבות ברחבי העולם: ארה"ב, צרפת, אנגליה, בלגיה, ועוד.

"אין ספק ש'חסלט' ביצעה מהפכה אדירה בתחום הירק הנקי והמהודר כאשר לנגד עיניהם של מנהלי החברה עומד כל הזמן נושא הכשרות והנקיות מחרקים וכן שמירה על בריאות הצרכנים, בלי להתחשב בעלויות כספיות", אמרו הרבנים.

הרבנים ירדו למעבדת הכשרות ושמעו הרצאה מאלפת מפי המשגיח ר' אריאל אפללו על צורת בדיקת וניטור החרקים.  רבני איחוד הרבנים הספרדים העולמי בירכו בחמימות את מנהלי ועובדי 'חסלט' בברכת הצלחה מרובה והמשך זיכוי כלל ישראל בארץ ובעולם באכילת ירקות כשרים ומהודרים ללא חשש והודו ליו"ר איחוד הרבנים הספרדים העולמי, חה"כ הרב יואב בן צור שעומד מאחורי הארגון ותרם רבות להצלחת הכנס והביקור.

צילום:יחץ חסלט

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד