י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האמא סיפרה למתנדב: "שכחתי לנעול את הבית"

התיעוד נחשף לראשונה: מתנדב מד"א החשוד בגניבה - שב לדירה

שעות לאחר שהוארך מעצרו, אנו מפרסמים לראשונה תיעוד וידאו שהביא למעצרו של מתנדב מד"א החשוד בגניבה מבית של משפחה שאותה פינה לבית החולים. הסבתא ל'בחדרי: "כלתי אמרה למתנדב באמבולנס: 'יואוו, שכחתי לנעול את הדלת של הבית', ולא חשבה לרגע שיש ממה לחשוש" | במד"א רואים זאת בחומרה וסייעו למעצרו • צפו

התיעוד נחשף לראשונה: מתנדב מד"א החשוד בגניבה - שב לדירה
מתנדב מד"א החשוד בגניבה צילום: המצלם

שעות לאחר שהוארך מעצרו, אנו מפרסמים לראשונה תיעוד וידאו שהביא למעצרו של מתנדב מד"א החשוד בגניבה מבית של משפחה שאותה פינה לבית החולים.

"מדובר בתינוקת בת שלושה חודשים שסבלה מהתייבשות, והבן שלי הזמין אמבולנס מד"א", מספרת הסבתא בשיחה ל'בחדרי חרדים'. כפי שניתן לראות בתיעוד הווידאו, מדובר בזוג צעיר. "באמבולנס, לאחר שהחלו לנסוע לכיוון בית החולים שניידר, כלתי אמרה לבן שלי 'יואוו, שכחתי לנעול את הדלת של הבית', ולא חשבה לרגע שיש לחשוש", אמרה.

בשבת בבוקר, לאחר שחזר מבית החולים לבד, הלך לסעוד אצל אמו וסיפר לה על הפינוי ומשם המשיך לביתו על מנת לנוח. "הוא נכנס הביתה וראה שיש בלגן, שהאור בחדר השינה דלוק וזה העלה אצלו חשד שמישהו פרץ לדירה". במוצאי שבת הוא, ניגש מיד למגירה, ונהיה לו רע.

"הוא פתח את המגירה ובה אלפי שקלים שחסך לתשלום שכר דירה, וגילה שזה נעלם. הוא אברך כולל, לא קונה מותרות, אין לו דירה משלו, כל שקל חשוב לו" אומרת אמו ל'בחדרי', "מבחינתנו, שיחזור את הכסף ושהמשטרה לא תעשה לו כלום. הבן שלי חייב את הכסף הזה".

בתיעוד המתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', ניתן לראות את צוות מד"א עוזב את הבית ויורדים במדרגות בשעה 1:20 בערך. בהמשך, בשעה 4:00, נראה אדם לבוש במדי מד"א כשהוא חוזר לבניין, עולה במדרגות תוך כדי שהוא שם על ידיו כפפות, ולאחר כארבע דקות - יורד חזרה במדרגות. חדי העין יבחינו כי הוא ככל הנראה מכניס דבר מה לכיסו.

בני המשפחה סירבו להתלונן למשטרה מחשש שזה לא על פי ההלכה, אך המידע הועבר למשטרת מרחב דן ושם נפתחה חקירה. לאחר שצפו במצלמות האבטחה, עלו על זהותו ובעזרה ושיתוף של הנהלת מד"א הוא נעצר עם הגעתו אמש (שני) למשמרת.

החשוד טען בחקירתו במרחב דן, כך נמסר ל'בחדרי חרדים', כי בשעה 4:00 הוא היה במשמרת במד"א והכחיש את המיוחס לו. "הוא היה במשמרת בסניף עד 7 בבוקר ואפשר לבדוק את זה", אמרה עורכת הדין שלו. בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום שישי בצהרים.

מארגון מגן דוד אדום נמסר ל'בחדרי חרדים' בעקבות המקרה, "אנו רואים בחומרה רבה את החשדות המיוחסות שבוצעו לכאורה תוך ניצולה של מד"א לשם ביצוע פשע. עם היוודע החשד פעל מד"א כנדרש ממנו. משטרת ישראל עצרה את החשוד ופתחה בחקירה".

מגן דוד אדום משטרת ישראל פריצה לדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד