י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"בגלל שעליתי באיטיות"

הנהג לנוסעת החרדית: הייתי חותך אותך לחצי

האם נהג חברת 'אפיקים' איים על נוסעת חרדית רק מכיוון שעלתה לאוטובוס באיטיות? ג.ל. מאשדוד מתארת כי הנהג כעס עליה ואמר כי לו הייתה לו גיליוטינה היה חותך אותה לחצי. הנהג מכחיש כי אמר ודובר החברה מסר כי האמירה הייתה שונה לחלוטין

הנהג לנוסעת החרדית: הייתי חותך אותך לחצי
אוטובוס של חברת אפיקים. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

אישה חרדית טוענת כי נהג קו 14 באשדוד כעס כי עלתה לאוטובוס באיטיות וצעק לעברה כי אילו הייתה לו גיליוטינה, היה חותך אותה לחצי.

ג.ל. עלתה לאוטובוס מאזור ז' לרובע ח' שבאשדוד. לטענתה היו בתחנה עוד נשים וכשהיא ראתה שאחותה מגיעה בריצה לתחנה היא עלתה במתינות לאוטובוס על מנת לאפשר לאחותה להגיע גם כן ולעלות. נהג האוטובוס שכעס כי היא עולה לאט, צעק לעברה את המשפט האמור ולא הסכים להתייחס כשביקשה ממנו הסבר למשפט.

ג.ל. סיפרה ל'בחדרי חרדים' כי הייתה המומה וחשה מאוימת: "ממש פחדתי. לא ידעתי מה הוא יכול לעשות באמת, אם היו לי עוד כמה דקות של מחשבה, הייתי מזמינה לנהג משטרה".

גרסת הנהג שונה מעט. לטענת דובר חברת 'אפיקים' המפעילה את הקו, הנהג כבר סיים את קליטת הנוסעים בתחנה והחל בסגירת דלתות האוטובוס כשלפתע נכנסה ג.ל. שכמעט נפגעה מדלתות האוטובוס. הנהג אמר לה כי עליה להיזהר שכן הדלתות הן כמו גיליוטינה.

הדובר מסר עוד כי הנהג מכחיש כי אמר את המשפט, אך למרות זאת הנהג נינזף ונרשמה הערה בתיקו האישי.

חברת אפיקים נהג אוטובוס איום גליוטינה נוסעת אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד