ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בפני הכתב החרדי • צפו

לפיד התקשר להתנצל בפני הכתב החרדי - והוזמן להניח תפילין • צפו

פחות מיממה לאחר התקרית המבישה, ולאחר שפרטיה פורסמו הבוקר ב'בחדרי חרדים' וגרמו לסערה, טילפן יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד לכתב החרדי והתנצל בפניו על המקרה וטען כי מדובר ב"תקלה מקומית של מישהו שאינו בקי בנהלים" • צפו בתיעוד מהשיחה בין השניים

לפיד התקשר להתנצל בפני הכתב החרדי - והוזמן להניח תפילין • צפו
אודי בן דוד צילום: באדיבות המצלם

לאחר שאמש סורב עיתונאי בעל חזות חרדית, להיכנס לכנס בחירות שקיים יאיר לפיד באשקלון, הוא טילפן אליו והתנצל בפניו על התקרית.

כזכור, כפי שדווח הבוקר (שישי) ב'בחדרי חרדים', הכתב החרדי אודי בן דוד, המשמש ככתב צבאי של רדיו דרום וככתב מקומי באשקלון, לא הורשה להכנס לכנס שקיימה מפלגת 'יש עתיד' להצגת המועמד מטעמה לראשות העיר בראשות יו"ר המפלגה יאיר לפיד.

בן דוד, חב"דניק הנוהג בדרך כלל להופיע כשהוא חבוש מגבעת ולבוש חליפה, הגיע אל הכנס בהזמנת המועמד לראשות העיר מטעם 'יש עתיד' אבי עייש. אולם בהגיעו אל הכניסה הוא נהדף ונאלץ לשוב לביתו בבושת פנים, זאת למרות שבמודעות נכתב במפורש, כי "הכניסה חופשית. כולם מוזמנים".

בפוסט ארוך ששיגר ל'בחדרי חרדים', הוא גולל את אשר אירע שלב אחרי שלב ואמר כי זו "פשוט בושה וחרפה". 

דובר מפלגת 'יש עתיד' הגיב הבוקר לתקרית בצורה מקוממת: "הכנסים שעורכת המפלגה לקהל הרחב אינם מיועדים לתקשורת, כדי לאפשר שיח פתוח וישיר עם האזרחים. כך גם במקרה הזה. אם כתבים רוצים לסקר את האירוע, הם מוזמנים לתאם מראש עם דוברות המפלגה". זאת כאמור, בו בזמן שבן דוד הוזמן אישית על ידי המועמד לסקר את הכנס.

המועמד אבי עייש שעודכן עוד אמש על התקרית, טלפן לבן דוד והתנצל בפניו.

לאחר הפרסום הבוקר ב'בחדרי חרדים' והתגובות הנזעמות ברשתות החברתיות, גם יו"ר המפלגה יאיר לפיד טילפן לכתב החרדי והתנצל על המקרה המביש. 

שיחת ההתנצלות של יאיר לפיד. (באדיבות המצלם)

בתיעוד מהשיחה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', פותח לפיד ואומר כי "זו תקלה מקומית, של מישהו שאינו מכיר את הנהלים. אתה מוזמן לכל הכנסים שלי מעתה ועד עולם. תבוא תהיה אורח אישי שלי. אני רוצה שהתקשורת תסקר", הוסיף יאיר.

בן דוד אמר ללפיד, "הייתי בהלם כי מאות אנשים שמגיעים עם טלפון נייד יכולים להקליט, יכולים לצלם". לפיד: "אני נגד תקשורת? אני בעד תקשורת. אני אשמח אם תבוא ותהיה אורח שלי". 

בן דוד ללפיד: "תודה".

לפיד, "שתהיה שבת שלום".

לפני שלפיד סיים את השיחה, השחיל בן דוד החב"דניק ואמר לו, "אתה מוזמן אלינו להניח תפילין, אנחנו בדוכן, מתי שאתה רוצה". לפיד הגיב ואמר: "מאה אחוז, כל טוב. נתראה בדרום".

לאחר מכן, צייץ לפיד בחשבון הטוויטר שלו וסיפר על השיחה, "השארתי הודעה לכתב החרדי שנמנעה כניסתו והסברתי שמדובר בתקלה ושהוא מוזמן לכל הכנסים של יש עתיד מעתה ועד עולם - כאורח אישי שלי".

לפיד הוסיף והבהיר, "הכנסים של יש עתיד פתוחים לתקשורת ונשמח אם תבואו יותר".

אודי בן דוד יאיר לפיד יש עתיד התנצלות עיתונאי חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד