י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סוף טוב לדרמה המדאיגה

לאחר ארבעה ימי חיפושים: חולץ הילד החטוף

כרים ג'ומהור, הילד בן השבע מקלנסואה שנחטף השבוע מפתח ביתו, חולץ בשעות האחרונות על ידי המשטרה והועבר לידי בני משפחתו הדאוגים

תמונת אילוסטרציה
תמונת אילוסטרציה

לאחר ארבעה ימים של חיפושים ממושכים מצד כוחות הביטחון, דווח בשעות האחרונות כי הילד בן השבע מקלנסואה, כרים ג'ומהור, שנחטף מפתח ביתו השבוע, חולץ על ידי המשטרה והועבר לבני משפחתו הדואגים.

"משטרת ישראל מודיעה כי לאחר חקירה משטרתית ומעצרם של כל בעלי העניין, יצרה המשטרה סיטואציה בה הפך הילד לנטל למחזיקים בו מטעמם של העבריינים. אנשי קשר מטעמה של המשטרה הוכוונו למחזיקים בילד, שמו ידם על הילד ומסרו אותו למשטרה", נמסר מהמשטרה.

"כרים ג׳ומהור נמצא כרגע בידי המשטרה. הוא יבדק רפואית ונשלח למשפחתו. צוות משטרתי נשלח להביא את המשפחה. משטרת ישראל תמצה את הדין עם כל הנוגעים בחטיפה. פרטים נוספים ימסרו בהמשך", הוסיפו שם.

ואילו השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, מסר: ״שמח ומברך על שחרורו של כרים ג׳ומהר מידי חוטפיו והחזרתו בשלום. אני מודה למשטרת ישראל ולכל יחידות המשטרה שהשתתפו במבצע המורכב והפעילו את כל יכולות המשטרה בכדי לאתר את כרים ולהחזירו לחיק משפחתו ללא פגע. אני מקווה שהדין ימוצה עם החוטפים ושהם יהיו שנים רבות מאחורי סורג ובריח״.

מוקדם יותר היום התייחס השר ארדן בראיון לרדיו חיפה לטענות שהשמיע ח"כ איימן עודה, לפיהן לא נעשים מאמצים כפי שהיו נעשים אם היה נחטף ילד יהודי. "שקר מתועב של אדם מתועב. מעולם הוא לא פנה אליי בענייני המגזר הערבי לעומתו טיבי וזועבי פנו הוא עסוק רק בהכפשה שיסוי וקיטוב והסתה. יש למשטרה אינדיקציה איפה הילד נמצא ואנחנו עושים מאמצים כבירים עם כל האמצעים להגיע אליו ואני כל שעה מקבל עדכון", טען השר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד