ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
הסתה בדרך להתמודדות

בחירות • מועמדו של ליברמן מסית: אתם רוצים ללכת לחרדיזציה?!

אביגדור ליברמן מריץ מועמד מטעמו לראשות העיר אשדוד, שמתכוון לנצח את המועמדים המובילים, רה"ע יחיאל לסרי והמועמדת הלן גלבר, בעזרת הסתה נגד החרדים. בסרטון שפרסם כחלק מהקמפיין שלו, הוא קורא להצביע לו, אתם תקבעו "אם אנחנו הולכים לכיוון של בני ברק" • צפו

בחירות • מועמדו של ליברמן מסית: אתם רוצים ללכת לחרדיזציה?!
שמעון כצנלסון צילום: צילום מסך

שמעון כצנלנסון מועמדה של 'ישראל ביתנו' והעומד בראשה השר אביגדור ליברמן לראשות עיריית אשדוד, מפרסם סרטון הסתה כנגד הציבור החרדי בעיר אשדוד וקורא למצביעיו לבוא ולהצביע כדי לא להפוך את אשדוד לבני ברק.

בסרטון שפרסם כצנלסון בעמוד הפייסבוק שלו, הוא נראה אומר, "יש לנו את יום הבחירות, זה הזכות שלכם פעם בחמש שנים באיזה דרך העיר אשדוד צריכה להתפתח, אם אנחנו הולכים לכיוון של האפלה, אם אנחנו הולכים לכיוון של חרדיזציה, אם אנחנו הולכים לכיוון של בני ברק".

דבריו המסיתים של המועמד. (מתוך פייסבוק)

לדברי המועמד לראשות העיר, האופציה השנייה היא, "שאנחנו משנים את זה והולכים לכיוון של עיר פתוחה, עיר שכולם רוצים לחיות בה, עיר של צעירים ועיר שאנחנו רוצים להיות גאים בה".

כזכור, בעיר אשדוד התעורר שיח אנטי דתי לקראת הבחירות עם חקיקת חוק המרכולים, כאשר ראש העיר החל לקנוס חנויות הפתוחות בשבת, דבר שהביא את שר הביטחון למעשה התרסה בהגיעו לסיור באשדוד בעיצומה של השבת כשהוא מלווה בכלי תקשורת רבים.

הדבר עורר את זעמם של החרדים, עד כדי כך שהשר דרעי נתן גט כריתות ליחסים המלבלבים שהיו ביניהם רבות בשנים, אולם עד מהרה, כאשר הסערה שככה בשל סערה אחרת שהתרגשה, דרעי ושאר הח"כים החרדים חזרו לחבק את ליברמן ולתחזק עמו קשרים ענפים כבימים ימימה.

יצוין, כי ברשימת המועמדים לראשות העיר, נמצאים נכון לעכשיו, ראש העיר הד"ר יחיאל לסרי, הלן גלבר, עו"ד נעים שומר, עו"ד אלי לחמני, שמעון כצנלסון, אריה ללוש ואפרים מיכאלי.

אביגדור ליברמן אשדוד שמעון כצנלסון ישראל ביתנו הסתה קמפיין בחירות ראשות העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד