י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
העבודות יימשכו

השר הגיע לבית ראש הישיבה והשיג פתרון

השר אריה דרעי, הגיע הבוקר יחד עם ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן לביתו של ראש ישיבת "עטרת ישראל".  השר בישר לראש הישיבה כי הושג פתרון להמשך בניית ישיבת 'עטרת ישראל' בקרית ספר

דרעי בפגישתו עם גוטרמן הבוקר אצל הגרב"מ אזרחי
דרעי בפגישתו עם גוטרמן הבוקר אצל הגרב"מ אזרחי

השר אריה דרעי, הגיע הבוקר (רביעי) יחד עם ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן לביתו של ראש ישיבת "עטרת ישראל" הגרב"מ אזרחי, בשכונת בית וגן בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי השניים הגיעו לבית ראש הישיבה, בכדי לדון בעניין המבנה ישיבת "עטרת ישראל" שאמורה לעבור בקרוב למודיעין עילית. בחודשים האחרונים הופסקו העבודות במקום בשל בעיות בירוקרטיות.

השר דרעי הביא לפתרון הבעיה, ובפגישה עם ראש העיר יעקב גוטרמן במעונו של הגרב"מ אזרחי סוכם על פתרון והמשך העבודות באופן מיידי.

הפסקת העבודות גרמה לצער רב לראש הישיבה, שחפץ מאד לראות בהשלמת העבודות להעברת הישיבה הוותיקה, משוש חייו. ראש הישיבה הודה לשר דרעי על המאמצים לפתרון הנושא, ושמח מאד על מציאת הפתרון.

ראש הישיבה הזמין את השר דרעי כמידי שנה להיות אורח הכבוד ב"מחנה בני תורה". המחנה אף זוכה לתמיכת המשרד לפיתוח הנגב והגליל שבראשות דרעי, במסגרת פרוייקט הקמפים של המשרד.  בנוסף, דן השר עם ראש הישיבה וחבר מועצת גדולי התורה גם בנושא חוק הלאום וחוק הגיוס העומדים על הפרק.

עטרת ישראל הרב ברוך מרדכי אזרחי אריה דרעי יעקב גוטרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד