י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ביוטי פרי: כך תתאפרי לקראת הטיסה

חשוב להיערך לטיסה עם עור הפנים • מה עושים עם היובש שבמטוס? • איך מונעים סתימת הנקבוביות? • איך מנטרלים את הרדיקלים החופשיים? • לירין שחף יש כמה טיפים

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי



את בדרך לטיסה ארוכה? אל תשכחי שבמטוס העור מתייבש במיוחד והאיפור עלול לסתום את הנקבוביות.

מערכת האיוורור במטוס, שינויי טמפרטורה והלחצים גורמים לירידה ברמת החמצן ופוגעים בתאי העור.

אז מה עושים?

לירין שחף יש כמה עצות חשובות עבורך.

"טרם ההמראה, התמרחו בקרם עשיר. הצטיידו בתרסיס התזה של מים תרמיים לריענון הפנים שגם ישמור על הישרדות האיפור. משחו שפתון עתיר לחות, שיגן על יובש השפתיים, וכל אלה כמובן בתוספת לשתיית מים מרובה".

לדבריו, "בנוסף לפגעי הקור והיובש, שנותנים אותותיהם בעונת החורף על עור הפנים, העור מתייבש במיוחד בזמן הטיסה. בעלות העור היבש או המבוגר יסבלו יותר. הקשר בין האיפור ועור הפנים נבדק במחקרים שונים. ברובם הוכח כי שימוש באיפור (אבקתי) במזג אויר קריר עלול לגרום לסתימת נקבוביות ההופכות את העור לעייף וייבש. בנוסף על אלה, שינויי טמפרטורה בין מדינה למדינה בזמן קצר גורם להאצת הזדקנות העור".

"לא צריך לוותר על האיפור, פשוט יש לנהוג במשנה זהירות ולהשתמש במוצרי איפור מקצועי על בסיס קרם עתיר לחות".

הנה כמה דרכים:

1. חומרי איפור עם נוגדי חימצון ינטרלו את הרדיקלים החופשיים וייאטו את קצב הנזק שהם גורמים לעור. השתמשו בחומרי איפור עשויים מינראלים טבעיים ותמציות צמחים. יש לקרוא את השורות הקטנות ולבחון היטב את מרכיבי התכשיר.

2. לאחר ניקוי יסודי של הפנים, יש למרוח קרם לחות המותאם גם הוא לסוג העור: לעור רגיל – קרם לחות על בסיס מים, ולעור יבש – קרם לחות על בסיס שמן צמחי.

3. יש לעבור לחומרי איפור לחים: ככלל, חומרי איפור אבקתיים מייבשים את העור ואילו אלה על בסיס "קרמי" מטיבים עימו. צלליות במרקם קרם וסומק קרמי נמרחים היטב גם בעזרת האצבעות הידיים בחום הטבעי של הגוף 36 מעלות. (אגב, הגוונים בצלליות קרם בוהקים ומבריקים יותר והמראה מהודר.)

4. רצוי להשתמש בקונסילרים מועשרים באלוורה או שמן חוחובה. אלה נוחים למשיחה ומרווים את העור.

5. מושחים שפתונים עתירי לחות: בדקו את מרכיבי הלחות. ודאו מינימום של 30 אחוזי לחות (כדאי תמיד לקרא את האותיות הקטנות של מרכיבי המוצר).

6. יש להקפיד ולהסיר את האיפור לפני השינה. לאחר ההסרה יש למרוח קרם לחות. בעלות העור היבש - השתמשו בקרם לילה עשיר. קרם הלחות בלילה הכרחי לשמירה על גמישות העור וחיותו.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד