י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מזים את השמועות

אמסלם על חשיפת 'בחדרי': "השטח זה הכל"

"הפרסומים האחרונים בעניין הבחירות בירושלים הם אגדה אורבנית שקרית. מי שתמך במועמדותו של אלקין מלכתחילה זה אני". בכך מזים אמסלם את הפרסומים, לפיהם הוא פועל נגד מועמדותו של אלקין. עם זאת, הוא מחזק את חשיפת 'בחדרי'

אמסלם על חשיפת 'בחדרי': "השטח זה הכל"
יו"ר הקואליציה ח"כ אמסלם צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר היציאה לפגרת הקיץ, יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דוד אמסלם התפנה לזירה הירושלמית. הבוקר (חמישי) הוא מתייחס לדיווחים לפיו הוא פועל יחד עם סניף הליכוד הירושלמי נגד מועמדותו של השר זאב אלקין, בכך שהוא מקשה עליו את החבירה לסניף.

אמסלם פיזר הבוקר את העננה וכתב בחשבון הטוויטר שלו, כי "הפרסומים האחרונים בעניין הבחירות בירושלים הם אגדה אורבנית שקרית. מי שתמך במועמדותו של אלקין מלכתחילה זה אני".

"אבל לפני הכל" מבהיר אמסלם, "יש רשימה ליכודית שנבחרה בבחירות מקדימות של התנועה ואי אפשר להתעלם מהם. היות ואני הגעתי מהשטח, מבחינתי השטח זה הכל".

בכך מתייחס אמסלם לחשיפת 'בחדרי חרדים', על כך שוועדת ההיגוי של הליכוד החליטה כי רשימת הליכוד למועצת העיר ירושלים לא תשתנה וזאת חרף בקשותיו של המועמד שבא משורות 'הליכוד' זאב אלקין, שביקש לצרף לרשימת 'הליכוד' חברים משלו לרשימת המועצה.

הבוקר דווח ב'ידיעות אחרונות', כי אלקין כשל במו"מ מול הסניף ויריץ בסופו של דבר רשימה עצמאית, מה שמגביר את הסיכוי שהוועדה לא תתמוך באלקין תקציבית דבר, שיקשה עליו בהמשך המרוץ.

 

דודי אמסלם זאב אלקין הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד