ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

בין הזמנים • קייקי כפר בלום מזמינים אתכם: 30% הנחה לחוויה מרגשת

כולם מחפשים לאן ללכת, במיוחד בימי בין הזמנים, בו כולנו מחפשים חופשה ותעסוקה לילדים, ולבחורי ישיבה שבינינו, המקום מתאים לבחורים שרוצים אתגרים ולרענן את הכוחות בימי 'בין הזמנים'

בין הזמנים • קייקי כפר בלום מזמינים אתכם: 30% הנחה לחוויה מרגשת
צילום: יחץ קייקי בלום

המקום מותאם לבחורי ישיבה, הוא יהווה עבורם חוויה מיוחדת במינה, שלא עברו כל זמן שהיו בישיבה, מומלץ להגיע למקום, להנות מנפלאות הבריאה, ותוך כדי, יצא להם בקריאת התפעלות, מה רבו מעשיך ה'.

קייקי כפר בלום מספקים את אחת החוויות הכי שוות בצפון, חוויה שלא תשכחו, מומלץ בחום לנסות את המים הקרים האלה בימי בין הזמנים החמים.

בואו ליום כיף בצפון עם מלא אדרנלין וחוויות למשפחה, לחברים, לעובדים או לתלמידים? בקייקי כפר בלום ריכזנו את כל הפאן למקום אחד – רטוב ומיוחד! צאו לשייט קייקים או סירות ראפטינג במסלול באורך אתגרי עם זרימות רגועות שמסתיים במפל שמוסיף אתגר וחוויה.

ממשיכים בפעילות אתגרית במתקני האקסטרים בפארק טופ רופ , ארוחה מעולה וטיול טרקטורונים בשטח. מחירים מיוחדים לקבוצות מעל 20 אנשים, בתיאום מראש.

רוצים עוד? הכל אפשרי! הצוות המנוסה שלנו יפיק עבורכם יום גיבוש עם שייט קיאקים או ראפטינג בשילוב פעילויות אתגריות, סדנאות O.D.T וטיולים.

יום כיף בלתי נשכח לחברים, למשפחה ולקבוצה שכולם ימשיכו לדבר עליו הרבה אחרי החזרה לשגרה…

אתם מוזמנים לחוויה משפחתית ומגבשת של שייט קייקים ורפטינג במסלול פסטוראלי ושופע צמחייה עבותה על נהר הירדן. המסלול הינו אתגרי יספק לכם כשעה וחצי של שייט קיאקים רגוע ומהנה בסירות נהר מקצועיות

שעות פתיחה: 10:00-16:00

הגבלות גיל: מגיל 5 בליווי מבוגר

הגבלה בריאותית: לא מתאים לנשים בהריון

קיום הפעילויות והגבלות הגילאים מותנים בתנאי מזג האוויר והזרימה בנח

https://www.kayaks.co.il/faq

קייקי כפר בלום – 072-3954416

30% הנחה לשייט ל 4 אנשים ומעלה למציג מודעה זו

 

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד