י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טרור באירופה

המוסד סייע לסכל פיגוע איראני בצרפת

המוסד הישראלי, סיכל פיגוע איראני בעיירה סמוך לפריז נגד ארגון המתנגד למשטר שתכנן לבצע כינוס במקום

המוסד סייע לסכל פיגוע איראני בצרפת
סרג' אטאל פלאש

המוסד למודיעין ומבצעים מיוחדים, סיכל פיגוע איראני בעיירה סמוך לפריז נגד ארגון המתנגד למשטר שתכנן לבצע כינוס במקום, כך לפי 'החדשות'. 

לפי הדיווח, העביר המוסד מידע בעניין לרשויות הצרפתיות וכאשר נלכדו החשודים נמצאו בכליהם אמצעי קשר ומטענים. האירוע , התרחשד בזמן שארצות הברית ומדינות אירופה דנו בהחרפת הסנקציות הכלכליות נגד איראן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז בטקס לציון 70 שנה לפריצה לכלא עכו לפני כשבועיים על מעורבותה של ישראל בסיכול הפיגוע ומר: "מול מי שמאיימים להשמיד את ישראל אנו פועלים בעוצמה להבטיח את נצח ישראל, גם כשאנחנו מעטים מול רבים וגם כשצריך לעמוד מול העולם כולו אנו עושים זאת כאן, באזורנו, אנו עושים זאת בזירה הבינלאומית - מבקיעים חומה אחרי חומה, ולפעמים אנחנו צריכים גם להבקיע חומות של צביעות".

"הנה השבוע דוגמה של צביעות אין קץ ושל חוצפה אין קץ של איראן: בשבוע שנשיא איראן נפגש עם מנהיגים באירופה כדי לנסות להתגבר על משטר הסנקציות של הנשיא טראמפ - ואני אומר לכם שהניסיון הזה יכשל - באותו שבוע מתכננת איראן פיגוע טרור על אדמת צרפת באירופה. הפיגוע הזה סוכל ולא במקרה. אני קורא למנהיגי אירופה: הפסיקו לממן את משטר הטרור שמארגן טרור נגדכם על אדמתכם. די למדיניות הפייסנות והרפיסות מול איראן".

צרפת איראן טרור מוסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד