ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הצעיר איים על ברגר: "אכניס לה שני כדורים בראש"

ניאו נאצי מדרום אנגליה נידון למאסר ממושך, לאחר שאיים לרצוח חברת פרלמנט יהודייה בבריטניה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

צעיר ניאו-נאצי מיורקשייר שבדרום אנגליה, התרברב בפני חבריו כי ברצונו להרוג חברת פרלמנט יהודיה ונשפט ליותר מארבע שנות מאסר.

ג'ק קולסון, בן ה-19, נידון לארבע שנים ושמונה חודשי מאסר בבית המשפט בעיר לידס ביום חמישי האחרון, בגין פרסום פוסט כי ברצונו לרצוח חברת פרלמנט יהודייה, הפוסט הוגדר בבית המשפט כ"טרור".

הצעיר נעצר בחודש ינואר השנה, אחרי מספר פוסטים עם תוכן אלים נגד חברת הפרלמנט לוסיאנה ברגר ממפלגת הלייבור הבריטית. כך מדווח האתר 'ג'ואיש קרוניקל'.

על פי הדיווח, הצעיר הנאצי איים לירות בגברת ברגר בראשה, כך על פי הדיווחים מהמשטרה, בנוסף דווח כי הצעיר כינה את חברת הפרלמנט בכינויי גנאי קשים, וכתב, כי הוא "ישים שני כדורים בחלק האחורי של הראש שלה".

במהלך החקירה גילתה המשטרה כי הפלאפון של קולסון הנאצי הכיל הוראות שעוסקות בייצור פצצות, כלי נשק, אקדחים, תחמושת, רקטות ותותחים, בנוסף התגלה כי יש אצלו בפלאפון מגוון רחב של חומר ימני קיצוני ותעמולה, כולל דימויים גזעניים ואנטישמיים.

לצעיר הנאצי מיורקשייר, יש עבר פלילי נוסף, לפני יותר משנה נמצא אצלו בחדר השינה מטען צינור, שאותו הכין לבד, לאחר שנתפס קיבל תוכנית שיקום לנוער, מאחר והיה מתחת לגיל 18, אך מסתבר שהשיקום לא הצליח בלשון המעטה.

בנוסף, הצעיר היה חבר בארגון נאצי, שהוגדר בשנה שעברה כארגון טרור, וחברות בארגון נאסרה על פי החוק.

ניאו נאצי לייבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד