י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חורבן הבית הפרטי

מינדי בת ה-3 וחצי שטבעה, הלכה לעולמה

לפני כמעט חודש טבעה פעוטה בת למשפחה חרדית, בבריכה בג'קסון ניו יורק. רבים העתירו לרפואת מינדל רבקה בת רייזל, אולם בצהריי השבת היא הלכה לעולמה

מינדי בת ה-3 וחצי שטבעה, הלכה לעולמה
נר נשמה צילום: pixabay

לפני פחות מחודש דווח ב'בחדרי חרדים', על אודות פעוטה בת שלוש וחצי, מינדל רבקה גרוס, שטבעה בבריכה בג'קסון שבניו ג'רזי. הילדה נמשתה מהמים במצב קשה מאד והובהלה לבית החולים, על ידי אנשי ארגון 'הצלה' של לייקווד.

לאחר שהיא הוצאה מהמים, ביצעו בה אנשי ההצלה פעולות החייאה והיא פונתה לבית חולים במצב לא ברור. בבית חולים הצליחו להחזיר את הדופק, אך מצבה עדיין הוגדר קשה מאוד.

לאחר מספר ימים התפרסמה ברשתות החברתיות תמונה מצמררת, בה נראית האם, כשהיא בוכה ומתייפחת על מיטת בתה, השוכבת בחוסר אונים, מורדמת ומונשמת בבית החולים. מפיצי התמונה, כתבו לצידה, כי היא מופצת בהוראת המשפחה, במטרה שאנשים יראו את מצבה ויתפללו לשלומה.

גולשים רבים שהמקרה נגע לליבם שיתפו את הבקשה והתמונה המצמררת, תוך שהם משתפים גם את תחושותיהם, יש מי שכתבו, כי התמונה שברה את ליבם. וזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. מספיק כמה שניות של חוסר ריכוז וילדים קטנים טובעים.

אך לדאבון המשפחה ועם ישראל שהתפלל לרפואת הפעוטה, היא לא שרדה ונפטרה ביום שבת האחרון, הפטירה כפי שדווח באתר Yeshiva world news, אירעה בשעה 13:30 בשבת בצהריים. הלווייתה תתקיים היום תשעה באב, והיא תיטמן בבית החיים של ויז'ניץ במונסי, ניו יורק.

בַּעַל הָרַחֲמִים יַסְתִּירֶהָ בְּסֵתֶר כְּנָפָיו לְעוֹלָמִים, וְיִצְרֹר בִּצְרוֹר הַחַיִּים אֶת נִשְׁמָתָהּ.

מינדל רבקה בת רייזל טביעה טביעה בריכה פעוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד