י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מנהל חרדי נעצר • שיחד בכירים במשרד החינוך

שני בכירים במשרד החינוך נעצרו הבוקר בחשד שקיבלו שוחד בתמורה לאישור תקציבים עודפים למוסד חרדי • מעצרו של מנהל המוסד הוארך ביומיים • עו"ד: "עלילת שווא"

משטרה. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
משטרה. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

שני מנהלים בכירים במשרד החינוך נעצרו הבוקר (ג') בחשד שקיבלו טובות הנאה ממנהל מוסד חרדי בירושלים. יחד איתם נעצרו מנהל המוסד ומורה באחת הכיתות – החשודים בנתינת טובות ההנאה לפקידי משרד החינוך.

ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי הבכירים ממשרד החינוך אישרו למוסד החרדי 'כיתות אתגר' רבות, המתוקצבות בסכומים גדולים בהרבה מכיתות רגילות, זאת על אף שבמוסד לא היו תלמידים רבים שנזקקו לכיתות אלו.

החקירה התנהלה בימים האחרונים והיא עדיין בעיצומה. במשטרה אומרים, כי מדובר בהונאה שנמשכה במשך מספר חודשים. בנוסף, בודקים החוקרים אם בתי ספר נוספים היו מעורבים בפרשת השוחד.

מנהל המוסד הובא בצהרים בפני שופט בבית משפט השלום בירושלים ומעצרו הוארך ביומיים.

עו"ד אבי לביא, המייצג את מנהל המוסד אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מרשי מכחיש את החשדות נגדו. ייתכן והבכירים קיבלו טובות הנאה מגורמים שונים ומנסים להסוות זאת בהאשמתו של מרשי. בית המשפט קיבל את עמדתנו ובניגוד לבקשת המשטרה להארכת מעצרו בשמונה ימים האריך ביומיים. יש בכך כדי ללמד כי הוא מבין שיש ראיות לטענות של מרשי שאינו קשור לנתינת השוחד".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד