י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
משוויץ לבני ברק

האדמו"ר קטע החופשה וטס ללוויית החסיד

הרבי מויז'ניץ יגיע לביקור בזק בישראל - בעיצומה של החופשה השנתית בשווייץ - על מנת להשתתף בהלווייתו של החסיד הישיש

הרבי מויז'ניץ עם רבי שלמה שטיינמץ ז"ל. צילום: אברומי ברגר
הרבי מויז'ניץ עם רבי שלמה שטיינמץ ז"ל. צילום: אברומי ברגר

פטירתו של החסיד הישיש רבי שלמה שטיינמץ ז"ל, מזקני וחשובי חסידי ויז'ניץ בויליאמסבורג, הביאה את הרבי מויז'ניץ לקטוע את חופשתו במלויה שבשוויץ - ולהגיע למסע הלוויה בישראל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בתור הכרת טובה על נאמנותו ומסירותו לכל קודשי בית ויזנ'יץ, הרבי יגיע מחר (שלישי) ממלויה לבני ברק כדי לחלוק לו כבוד אחרון. הרבי הורה לחסידים כולם להגיע למסע הלוויה בכדי להוקיר לו טובה ואיש בעל ייעדר.

יצוין, כי בשנים האחרונות - חרף חולשתו - טס המנוח ז"ל על כסא גלגלים, כ-12 שעות מארה"ב לישראל, יחד עם עוזר צמוד, בכדי לעשות את הימים הנוראים וחגים נוספים במעגל השנה במחיצת הרבי, אליו היו מקושר בעבותות של אהבה וחיבה.

ר' שלמה שטיינמץ ז"ל מימן את בניית בית המדרש של מרכז חסידי ויז'ניץ ברחוב שלמה המלך פינת עזרא בבני ברק והוא נקרא על שמו "ויעש שלמה".

הלוויתו הערב מבית המדרש ויז'ניץ בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין וארונו ימריא במטוס אל על בטיסת 008 משדה התעופה קנדי בניו יורק בשעה 23:30 בלילה שעון ארה"ב וינחת בישראל בשעות הערב המאוחרות ומסע הלוויתו מחר (שלישי) באזור השעה 20:00 בערב מבית המדרש 'מרכז חסידי ויז'ניץ' לשם יגיע האדמו"ר ולאחר מסע הלוויה ימריא שוב לשווייץ.

מרכז חסידי ויזניץ הלוויה חופשה שווייץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד