כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
על השולחן: האחדות החרדית

תכריע על דייטש? הנהלת דגל התורה מתכנסת

פחות מיממה לאחר החלטת מזכירות 'אגודת ישראל' להמליץ על יוסי דייטש כמועמד חרדי מוסכם לראשות העיר ירושלים, מתכנסת הנהלת 'דגל התורה' לדון בבחירות המוניציפליות

תכריע על דייטש? הנהלת דגל התורה מתכנסת
פלאש90

פחות מיממה לאחר ש'אגודת ישראל' החליטה לקדם את מועמדותו הפוטנציאלית של יוסי דייטש לראשות עיריית ירושלים, כשהיא מתנה זאת בהסכמת יתר הסיעות החרדיות וקוראת להן להצטרף אליה, מתכנסים בשעה זו חבר הנהלת 'דגל התורה' לדיון על הבחירות המוניציפליות הקרבות.

הישיבה, המתקיימת בבית 'דגל התורה' בבני ברק, צפויה לעסוק גם בדיונים לקראת הכרעות נוספות שבפניהם עומדת הסיעה הליטאית ובראשן הערים בית שמש ואלעד.

מסתמן כי על שולחנם של חברי ההנהלה תעלה בין היתר סוגיית הבחירות בירושלים, לאחר שאמש (שלישי) הכריז יוסי דייטש בסיום ישיבת מזכירות 'אגודת ישראל': "קיבלתי עכשיו את המשימה מטעם אגודת ישראל, הוטלה עליי המשימה לאחד את יתר הסיעות. דבר ראשון יש לנו את סיעת האחות שלנו דגל התורה. אני אעשה הכל יחד עם חבריי שנדבר באחדות. כולם רוצים לדבר בעיר כמו י-ם באחדות. קיבלתי כרגע את האמון בבית בתוך אגודת ישראל ואנחנו כעת פונים לדגל. ובעזרת ה' נצליח".

כאמור, חברי ההנהלה צפויים לדון גם במו"מ המקרטע בעיר בית שמש בין נציגי 'דגל' לראש העיר משה אבוטבול וזאת לאחר שהצדדים לא נועדו במשך כחודש ולאחרונה קיימו חברי הכנסת פגישה יחד עם נציגי התנועה בבית שמש כדי לדון בעניין.

בדיון משתתפים רבני 'דגל התורה' הארצית הגאון רבי נתן זוכובסקי, הגאון רבי יוסף אפרתי, חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב, יעקב אשר, מנכ"ל 'החינוך העצמאי' אליעזר סורוצקין, מנהל המחלקה המוניציפלית מנחם שפירא, מנכ"ל 'נתיבות משה' צבי בוימל, מרדכי קרליץ, עורך 'יתד נאמן' ישראל פרידמן, מנכ"ל 'יתד נאמן' זליג אורלנסקי, מרדכי בלוי מראשי 'תודעה' ו'משמרת הקודש והחינוך', מ"מ ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, ראש מועצת רכסים יצחק רייך, חבר מועצת העיר אורי יפה, מנכ"ל רשת הגנים של 'דגל' ישראל גולומב, יעקב וירז'בינסקי חבר מועצת עיריית בני ברק ומנכ"ל מוסדות 'אורחות תורה', מ"מ רה"ע אופקים אברהם דייטש, מנכ"ל 'דגל התורה' משה שיפמן, חברי מועצת עיריית ירושלים יצחק פינדרוס וישראל קלרמן.

דגל התורה בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד