י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
באישור ועדת הפנים

במקום בזכרון יעקב: מערך אכיפה עירוני יוקם במבשרת

ועדת הפנים והגנת הסביבה, בראשות ח"כ יואב קיש, אישרה היום, צו לייעול האכיפה והפיקוח העירוניים ברשויות המקומיות • הצו מבקש למחוק את זכרון יעקב מרשימת הרשויות אשר יפעל בהן מערך אכיפה עירוני ובמקומה להוסיף את מבשרת ציון • ראש מועצת מבשרת: "אנו רשות עם איתנות פיננסית ושמחים לקבל את האפשרות"

במקום בזכרון יעקב: מערך אכיפה עירוני יוקם במבשרת
ח"כ יואב קיש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ועדת הפנים והגנת הסביבה, בראשות ח"כ יואב קיש, אישרה היום (רביעי), פה אחד, צו לייעול האכיפה והפיקוח העירוניים ברשויות המקומיות.

השר לביטחון פנים הגיש את הצו לאישור הוועדה, בהסכמת שר הפנים, לאחר שמועצת זכרון יעקב החליטה שלא להקים מערך אכיפה עירוני בתחומה, בשל אי יכולתה להעמיד את המשאבים הדרושים ליחידת הפיקוח העירוני הייעודית. הצו מבקש למחוק את זכרון יעקב מרשימת הרשויות אשר נקבע בחוק כי יפעל בהן מערך אכיפה עירוני ובמקומה להוסיף את מבשרת ציון.

אליעזר רוזנבלום, המשנה למנכ"ל המשרד לביטחון פנים: "הרשויות נבחרו על פי קריטריונים, אבל זכרון יעקב החליטו לוותר על הפרויקט, או לפחות שלא יתבצע בנקודת זמן זו. מבשרת ציון היא הרשות הבאה בתור, על פי הקריטריונים, ועל כן אנו מבקשים להחליף בין הרשויות בכדי להעביר את המשאבים לשם".

יורם שמעון, ראש מועצת מבשרת ציון: "אנו רשות עם איתנות פיננסית ושמחים לקבל את האפשרות ומברכים את יו"ר הוועדה שהסכים לאשר את הנושא בהקדם, עוד בפגרת הכנסת".

יו"ר הוועדה, ח"כ קיש: "אנחנו מלווים את הפרויקט, שעדיין בשלב הפיילוט שלו, אבל מאמינים בו ותומכים בו". לאחר מכן אישרה הוועדה את הצו, פה אחד, כאמור.

עירוני פיקוח מבשרת ציון זכרון יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד