י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המשטרה נחושה

עד כה: 5 עצורים בגין השחתת שלטי בחירות

המשטרה ממשיכה להילחם בקיצוניים שמשחיתים שלטי בחירות המוצבים על גבי אוטובוסים, מהם ניבטת דמותה של המועמדת לראשות העיר ירושלים רחל עזריה 

עד כה: 5 עצורים בגין השחתת שלטי בחירות
רויטרס

בימים האחרונים משקיעה משטרת ירושלים מאמצים להפסקת ההתנכלות למודעות הפרסום של ח"כ רחל עזריה המתפרסמים בחוצות העיר ובייחוד על גבי אוטובוסים החולפים בשכונות החרדיות בירושלים, בדגש על שכונת גאולה ומאה שערים.

צוותי בילוש של המשטרה מסיירים באיזור וממתינים לפעול. אמש (רביעי) ערכו הבלשים פעילות סמויה בכיכר השבת בירושלים, במהלכה סיכלו ניסיון נוסף של חרדי כבן 16 קיצוני להשחית שלט בחירות ולפגוע בו ועצרו אותו 'על חם'.

עוד נעצר במקום עבודתו חשוד בן 32, תושב ירושלים, נוסף בהשחתת שלט בחירות מראשית השבוע, שפרטי זהותו עלו במהלך חקירת המשטרה המתנהלת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובהמשך היום יובאו לדיון בעניינם בפני בית המשפט.

עד כה נעצרו סך הכל 5 צעירים מהפלג הקיצוני, שהשחיתו בימים האחרונים שלטי בחירות ברחבי העיר והפרו את חופש הביטוי וקיום תעמולת בחירות.

יודעי דבר אומרים ל'בחדרי חרדים', כי "באופן כללי נמנעות חברות הפרסום מלפרסם מודעות עם תמונות נשים על גבי אוטובוסים בשכונות החרדיות. במקרה זה של רחל עזריה ניתן רק להעריך שחברת הפרסום לא חיפשה כותרות שליליות בתקשורת בעקבות סירובה, והסכימה לכך".

"משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן גלוי וסמוי תוך שימוש במגוון הכלים והאמצעים העומדים לרשותה, ולא תאפשר לאף אדם לפגוע ברכוש פרטי או ציבורי, וכן לא תאפשר כל פגיעה בתעמולת בחירות המתקיימת כחוק ללא הבדל דת, גזע ומין. נגד אותם חשודים נפעל למיצוי הדין", נמסר מהמשטרה.

רחל עזריה שלטי בחירות מעצרים מאה שערים כיכר השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד