י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא באותו ראש

מדוע כעס טראמפ על הגברת הראשונה

דיווח בימים האחרונים, לפיו הנשיא כעס על רעייתו היות וצפתה ברשת השנואה עליו • הדוברת של מלאניה: "נראה קצת מטופש להתעסק בשאלה באיזה ערוץ היא צופה בטלוויזיה (איזה ערוץ שבא לה, דרך אגב) או אם היא שמעה הקלטות ספציפיות בחדשות"

מדוע כעס טראמפ על הגברת הראשונה
רויטרס

האם הזוג הנשיאותי החליט לכבס את הכביסה המלוכלכת בתקשורת? נראה שכן. יועצי התקשורת של רעיית נשיא ארצות הברית, מלאניה טראמפ, אמרו השבוע לכתב ה-CNN כי התקשורת צריכה לעסוק בנושאים החשובים אותם רוצה מלאניה להדגיש ולהעלות לדיון ולא בשאלה באיזה ערוצים היא בוחרת לצפות.

"אולי תרצו לדבר על 160 אלך הילדים שלא באים לבית הספר כיוון שהם סובלים שם מאלימות? או אולי על 280 אלף התלמידים שסובלים מתקיפות פיזיות בבית הספר מדי חודש?" שאלה הדוברת סטפני גרישם והמשיכה: "נראה קצת מטופש להתעסק בשאלה באיזה ערוץ היא צופה בטלוויזיה (איזה ערוץ שבא לה, דרך אגב) או אם היא שמעה הקלטות ספציפיות בחדשות".

האמירה באה על רקע דיווח עיתונאי שטען כי הנשיא כעס על רעייתו שצפתה בחדשות ה-CNN כשטסו יחד במטוס הנשיאותי 'אייר פורס 1'.

למרות שההצהרה באה מפי דובריה, בטוחים כלי התקשורת בארצות הברית כי היא נעשתה בידיעתה ובאישורה של הגברת הראשונה, שמרבה להשתמש בהם על מנת להעביר מסרים לתקשורת.

כזכור, לנשיא טראמפ יש היסטוריה לא נוחה עם ערוץ CNN והוא אף סירב לפני כשבועיים לענות לשאלות של כתב הערוץ במסיבת עיתונאים משותפת עם ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי, בטענה שמדובר בערוץ "פייק ניוז".

דונלד טראמפ מלאניה טראמפ CNN

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד