י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קרוב למאה ילדים

חטיפים מסוכנים? ניתוח דחוף בעקבות צ'יפס

זה שהחטיפים אינם בריאים לנו, ידענו. אך ישנה נערה שאכילת ציפס בכמות מוגזמת, גרמה לה לעבור ניתוח נדיר לבני אדם בגילה • "מספר הילדים המגיעים לבית החולים בעקבות צ'יפס הוא מדהים"

חטיפים מסוכנים? ניתוח דחוף בעקבות צ'יפס
ציפס צילום: pixabay

אמא ממפיס טנסי שבארצות הברית מאשימה גורם ספציפי בניתוח הסרת כיס המרה של בתה. האם לא מצביעה על אורח חיים או גורמים חיצוניים שהצריכו את הניתוח, אלא מאשימה את החטיפים המלוחים שאכלה בתה בשנים האחרונות.

האם, רנה קרייגהד, רואה שליחות בלהזהיר הורים אחרים מסכנות הצ'יפס, הצ'יטוס ודומיהם ובדבריה לחדשות WREG-TV היא מספרת: "לאחר הניתוח ידעתי שאני צריכה לספר לכולם על זה".

"היא ממש אוהבת חטיפים" אמרה קרייגהד שמתארת כי בתה הייתה מבקשת ממנה לרכוש עבורה חטיפים בכל פעם שבה היא הייתה הולכת לחנות והיא, כאם שרוצה לשמח את בתה הייתה קונה לה ומאפשרת לה לקחת לבית הספר חבילה.

לאחר תקופה קצרה החלה הבת, בת ה-17 לסבול מכאבי בטן קשים, שכאמור הובילו לניתוח הסרת כיס המרה.

על פי ההערכות, חיסלה הצעירה לפחות 4 שקיות חטיפים מדי שבוע והרופאים בבית החולים בו נותחה מאמינים גם הם כי מדובר באחד הגורמים המשמעותיים שהובילו לצורך בהליך הכירורגי.

"מספר הילדים המגיעים לבית החולים בעקבות צ'יפס הוא מדהים", אמר דוקטור קרי קנבדר מבית החולים בו טופלה הנערה, "אנחנו פוגשים בחודש קרוב ל-100 ילדים עם בעיות בבטן בעקבות החטיפים הללו", הוא סיכם.

ציפס חטיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד