כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
קידוש השם

מיליון עוקבים צפו במחווה האדיבה של החרדי

גבר חרדי תועד במצלמות הטלוויזיה בארה"ב, כשהוא יושב לצד אשתו במשחק בייסבול ותופס כדור שנזרק מהמגרש לעבר יציע האוהדים, הוא לא התבלבל ומיד נתן אותו לילד שישב מאחוריו - העולם החמיא לו על המעשה והוא גרם לקידוש השם גדול

מיליון עוקבים צפו במחווה האדיבה של החרדי
משחק בייסבול צילום: pixabay

יותר ממיליון העוקבים אחר חשבון הטוויטר של קבוצת הבייסבול 'ניו יורק מטס', צפו בסרטון בו נראה חובש כיפה שחורה, שישב ביציע ביום שלישי בערב וצפה במשחק, וקיבל לידיו כדור מהמשחק שנזרק לעברו מאחד השחקנים, הגבר העביר את הכדור מיד לילד שישב מאחוריו. הילד היה מאושר כאילו זכה בלוטו.

 

הגבר שעל פי חזותו נראה כחרדי, ישב ביציע לצד אשתו, זכה למחיאות כפיים מהאנשים שישבו סביבו, תפיסת כדור מהשחקנים הוא דבר שיגרתי, אך נתינת הכדור לילד עשתה רעש גדול ברשתות החברתיות, כי רובם של אלה הזוכים לתפוס כדור שכזה, שומרים אותו מכל משמר ככדבר בעל ערך.

למעשהו של החרדי, קדם מעשה קצת שונה, יומיים קודם לכן - גבר נוכרי, שקיבל כדור לידיו במשחק אחר, לא ויתר לילד שניסה גם הוא לתפוס את הכדור, שהתגלגל אל מתחת למושב של הילד המאוכזב והשאיר את הכדור אצלו, התיעוד הביא את הגולשים להגיב בצורה חריפה נגד האיש שלא ויתר לילד, ומיליונים בארה"ב צפו בילד המבואס.

לאחר שהגבר חטף עלבונות מכל זווית, התברר שכמה דקות אחר כך הוא נתן לילד את הכדור, אבל הרושם הראשוני גבר על העובדה הזו, ולגולשים זה לא שינה דבר.

הפעם הגבר שהיה עם כיפה שחורה נתן מיד את הכדור לילד שמאחוריו, והרשתות החברתיות עטו כשלל על התיעוד וכתבו "ככה זה צריך להיראות".

בעידן הרשתות שהכל הופך לויראלי מהר, מתברר ששפטו מהר מדי את הגבר שהשאיר את הכדור אצלו, מתברר שהגבר נתן מספר כדורים לילדים שישבו סביבו, ובסוף השאיר לעצמו כדור אחד, שגם אותו נתן בסופו דבר לילד נוסף, אך זה היה קצת מאוחר מדי, האכזבה על פניו של הילד שלא הצליח לתפוס את הכדור הפכה את הגבר ל"עוכר בייסבול".

בייסבול כדור כדורי בייסבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד