כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חשיפת 'בחדרי'

פרסום ראשון: אלנתן קיבל את ברכת נשיא מועצת החכמים

לאחר שחשפנו שלשום, כי יו"ר ש"ס בתל אביב הפתיע עם הכרזה על התמודדות על ראשות העיר תל אביב מול ראש העיר המכהן רון חולדאי ושאר המתמודדים, מתברר כי השר דרעי הוא זה שהחליט על כך לאחר שקיבל את ברכת נשיא המועצת למהלך

פרסום ראשון: אלנתן קיבל את ברכת נשיא מועצת החכמים
נתן אלנתן אצל ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: יומיים לאחר ש'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה, כי בכוונתו של חבר מועצת העיר תל אביב מטעם סיעת ש"ס, נתן אלנתן, להתמודד על ראשות העיר ש"ס

עולה כי ההתמודדות המפתיעה הגיעה על רקע נתונים שהגיעו לידי ראשי ש"ס, שהחליטו "בהוראת מועצת חכמי התורה" כי אלנתן יתמודד לראשות.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע מכתב אותו שיגר יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, יממה לפני ההכרזה למועמד אלנתן, בו נראה כי המועמדות היא רצינית.

במכתב כותב דרעי, "אני שמח להודיעך, כי לאור הנתונים שהוצגו לפנינו אודות העיר תל אביב - יפו, ובהתאם להחלטת מועצת חכמי התורה, הוחלט לתמוך בהתמודדותך כמועמד לראשות העיר תל אביב יפו".

דרעי הוסיף וכותב, "אני מקווה שנמשיך ליהנות כפירות העבודה המשותפת, תוך שמירה על ציביונה היחודית של תל אביב, אשר לך יש בו ללא ספק חלק נכבד".

כאמור, קודם לקבלת ההחלטה דנו בנושא גם השר דרעי וגם הממונה על העיר תל אביב במסגרת החלוקה המוניציפלית, סגן שר האוצר איציק כהן, ואחר שקיבלו את הנתונים, עלו למעונו של נשיא המועצת הגר"ש כהן שבירך את המהלך.

כמובן שהסיכוי של אלנתן לכבוש את ראשות העיר שואפת לאפס, אך בש"ס יודעים כי אין מועמד אחר שיכול לקבל את תמיכתם ומקווים כי כלל הציבור המסורתי יעמוד מאחורי אלנתן, בפרט אחרי התקופה האחרונה בו עלו לסדר היום בעיר נושאים דתיים ובכך מקווים שרשימת ש"ס העירונית תתחזק משמעותית.

ש"ס אריה דרעי חכם שלום כהן נתן אלנתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד