י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

גנב האמבולנס טען: היה לי חם, הלכתי לקנות סנדוויץ'

גנב אמבולנס שנלכד במדינת אריזונה שבארה"ב, ניפק לשוטרים הסבר יצירתי במיוחד, שבו ההיבט המפתיע ביותר הוא שחלקים רבים דווקא עושים רושם אמיתי

גנב האמבולנס טען: היה לי חם, הלכתי לקנות סנדוויץ'
אמבולנס באריזונה צילום: רויטרס

גבר שעזב את בית החולים באריזונה ביום שלישי האחרון, לאחר טיפול רפואי, ניסה להתגבר על החום הכבד על ידי גניבת אמבולנס כדי להימנע מהליכה בחום הכבד, כך מסרה המשטרה במחוז מסה במדינה.

דובר משטרת מסה אמר במהדורת החדשות המקומית, כי: "גבר בן 37, שוחרר מבית החולים בסביבות השעה 11:30 בבוקר. כאשר נחקר לאחר מעצרו, הוא אמר שכשיצא מבית החולים, חשב שזה חם מדי לצעוד הביתה".

על פי הדיווח ברשת 'פוקס ניוז', המשטרה מסרה כי: "הוא הלך בחזרה לבית החולים, כשהבין שחם מאד. כשמצא את האמבולנס חונה במפרץ בזמן שהצוות הרפואי הוציא החוצה מהאמבולנס מטופל אחר, הוא נכנס למושב הנהג ונסע משם".

שוטרים שניסו לעצור את הנהג בן ה-37, מסרו כי "הוא המשיך לנהוג במהירות נורמלית". לאחר שעצר בעצמו כשהגיע לאזור של חנויות, אמר הגנב שהוא רק רצה לקנות סנדוויץ', "אבל היה צריך לחזור הביתה כדי לקחת קצת כסף". הוא הוסיף כי התכוון להחזיר את האמבולנס מיד לאחר מכן.

הגבר נעצר והובא בפני שופט. דובר כוחות ההצלה מסר כי זה לא יוצא דופן שהצוות משאיר את המפתחות בסוויץ', כשהם מביאים את המטופל לחדר המיון.

אריזונה ארצות הברית אמבולנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד