כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

עמותת "לציון ברינה" זקוקה ללייק שלכם

עזרו לעמותת "לציון ברינה", העוזרת בקליטת עולים מחבר העמים וחיבורם ליהדות, לזכות ב-2 מיליון ש"ח שמעניק בנק לאומי • פשוט כנסו ולחצו על הסרטון

עמותת "לציון ברינה" זקוקה ללייק שלכם



גורלם של מאות נערים מחבר העמים - בידכם, בלחיצה על כפתור הלייק עליכם לשנות את סיכוי הזכייה בפרס שאותו מעניקה בנק לאומי. השבועות הקרובים עבור בית הספר "לציון ברינה" מבית"ר-עילית, הוא בבחינת הרי גורל הן מהפן הכלכלי- והן מהצד הרוחני . ביה"ס החרדי שחוגג השנה 20 שנים להיווסדו מתמודד בימים אלו על האפשרות לזכות בתחרות ה'לייקים' הגדול שיוצא ביוזמת בנק 'לאומי'. בתחרות מתמודדים יחדיו 130 עמותות בישראל- על כמות הלייקים הרב ביותר שיניב בסופו של יום את 'הכסף הגדול' עבור המוסד בדרך להנחלת מורשת ישראל בקרב ילדי העולים מחבר העמים.

התחרות עצמה עולה שלב, וכבר בימים אלו עשרות אלפי גולשים בארץ ומחוצה לה החלו להציף את הרשת המקוונת במנת לייקים הגונה- בדרך הם ממריצים את חברם למשפחה ולספסל הלימודים בכדי שירתמו למערכה בדרך לזכייה הגדולה במיליון שקלים. ההצבעה עצמה אמורה להגיע לסיומה כבר ב-20 בחודש, הנתונים שיזרמו למחשבי הבנק לאומי יזכו את המוסד החינוכי שזכה במרבית הלייקים במיליון שקלים , גם המתמודדים שיגיעו בתחרות למקומות 2 ו- 3 לא יצאו בידיים ריקות ,ואלו יזכו לנתח הגון באדיבותו של בנק לאומי. בתחרות עצמה משתתפים בין היתר שורה ארוכה של עמותות וארגונים שעומדים בקריטריונים הקשוחים של מארגני התחרות.

הנהלת המכון גמרו בלבם אומר ליטול חלק בתחרות הלייקים מתוך מטרה נעלה לקדם את בית-הספר שהולך ומתפתח בצעדי ענק וזקוק למשאבים כלכליים עבור הוצאות התחזוקה והלימוד אשר כבדים מנשוא. כעת לפי הנתונים שזרמו לידי קברניטי המכון – כעת ממוקמת ברשימת בתי הספר מוסד 'לציון ברינה' במקום ה-24 מתוך 130, מאידך הנתונים מעודדים את פרנסי בית הספר, מחד גיסא במידה והתוצאה תיוותר על כנה, מלבד מחמאות ותחושת החמצה – כסף לא יצא ממסע הלייקים הנרחב, והשקעה גדולה עלולה לרדת לטמיון, חלילה בשל כך – הנהלת המכון החליטה לצאת בפנייה נרגשת לכם ציבור הגולשים היקרים הקדישו דקה מזמנכם ותכנסו לאתר המצורף בקישור למטה, לחיצה אחת קטנה על מקש הלייק תזכה אתכם הגולשים במצווה גדולה וחשובה של תרומה למען המוסד הפועל לרווחתם של העולים מחבר העמים ומכשיר אותם לחיים חדשים.

פעילותה הענפה של המוסד החרדי 'לציון ברינה' החלה כבר בשנת 1991 פעמו כנפי ההיסטוריה בברית המועצות לשעבר. שערי הברזל, שעד אז כלאו בתוכם מאות אלפי יהודים, נפתחו לרווחה, ועבור יהודי ברית המועצות נסללה הדרך חזרה אל ארץ ישראל, אל המדינה היהודית ואל המסורת היהודית. הדרך לא הייתה קלה ועבור רבים נדרשה עזרה במימוש התהליך של השיבה הביתה.

שנות עשייה מבורכת

כיום, לאחר 20 שנות פעילות מבורכת של קליטת עלייה ושל חינוך לערכים לתורה ומצוות , בית הספר עולה ופורח. הוא ממוקם בקמפוס רחב ידיים ומרשים ברחוב רבי עקיבא 100 בבית"ר-עילית, ונדמה כי לא יכול להיות שם רחוב מתאים יותר לתיאור פעילותו החינוכית - רבי עקיבא שלימודו המעמיק בתורה הקדושה היה נר לרגליו, והמספר 100 שמציין הישג שכולו שלמות. בין כותלי המוסד המפואר שוקדים על לימוד התורה הקדושה, לומדים על מסורת ישראל ועל ערכי היהדות, תוך שילוב נושאים אלה עם לימודי חול. בבית הספר מתקיימת תוכנית לימודים במקצועות: פיזיקה, מתמטיקה, מחשבים, אנגלית, לצד לימודי קודש, גמרא, תנ''ך, תושב"ע, מחשבת ישראל. הבית החדש בישראל

בשונה מבתי ספר אחרים בארץ, לבית הספר " לציון ברינה" אין מוסדות חינוך קודמים השולחים אליו את בוגריהם. לכן, צוות בית הספר עושה מאמצים רבים לאיתור התלמידים, שרובם מגיעים משכבה סוציו-אקונומית נמוכה, עוד בארצות מוצאם, ודואג להעלות אותם ארצה. הנערים מגיעים ארצה ללא בני משפחותיהם ועל כן בית הספר הוא ביתם ומשפחתם לכל דבר ועניין. כמו כל בית, בית הספר " לציון ברינה" מספק לא רק את הצרכים הלימודיים של התלמידים, אלא גם את צרכיהם הפיזיים והרגשיים, וזאת במשך כל ימות השנה.

אין לנו כל ספק כי מנערים אלה נדרש מאמץ נפשי רב: עליהם להסתגל לשפה, לערכים ולנורמות התנהגות חדשות; להתרגל למעבר ממשפחה קטנה לתפקוד בתוך קבוצה, ולחיים עצמאיים בהיעדר מקור תמיכה הורית. הנערים מקבלים תמיכה ויעוץ בכל הדרכים - הם ניגשים לבחינות בעולם הישיבות שם מקבלים סיוע והדרכה לאורך כל התקופה, כיום חובשים מאות בוגרי בית הספר החרדי את ספסלי היכלי הישיבות ברחבי הארץ לגאוות מורי המוסד ומנהליו.

מנהלי בית הספר דוגלים בחינוך למצוות מתוך חוויה.- ודואגים לקשר עבורם כל מסגרת חינוכית ראויה - עבור התלמידים שיוצאים מבין כותלי המוסדות עד הדרך לחופה שבו זוכים בוגרי המוסד לסיוע אישי בדמותם של מענקים אשר סוללים עבור החתנים את הדרך לחיים חדשים מתוך חיי רוחה אשר מקלים את החיים על הבוגרים. מנהלי המוסד דאגו במרוץ השנים ליצור את הקשר גם לאחר החתונה - כיום פורחת ומשגשגת קהילת 'לציון ברינה' בביתר עילית, בוגרי המוסד מפארים את היכלי הכוללים ושוקדים יום וליל על לימוד התורה.

גולשים נכבדים - בימים הקרובים בידכם להכריע מי יהיה הגוף שיזכה בפרס הגדול. מבין שורה ארוכה של מוסדות ארגונים בהם מככבים שמותיהם של 'תנו לחיות לחיות' 'רשות הטבע והגנים' ועוד שורה של בתי ספר ממלכתיים שמתמודדים יחד עם המוסד החרדי על הפרס הגדול. לסיום אנו שוב פונים ללב שלכם, ציבור הגולשים – לחיצה אחת קטנה על מקש הלייק תגדיל את סיכוי הזכייה, ככל שירבו כמות הלייקים כן יגדלו סיכוי הזכייה.

לצפיה בסרטון ולחיצה על לייק לחצו כאן











עמותה לייק לציון ברינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד