ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
ככלב השב על קיאו

תושב בני ברק תקף שוב קטינים, וייכלא ל-6 שנים

כשנה לאחר מעצרו, בית משפט המחוזי בתל אביב גזר שש שנות מאסר על משה יעקב פישר, תושב בני ברק שהורשע בעבירות חמורת שביצע בשלושה תושבי בני ברק. לפישר יש שש הרשעות קודמות שבעקבותן נידון ל-4 שנות מאסר 

תושב בני ברק תקף שוב קטינים, וייכלא ל-6 שנים

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כשנה לאחר מעצרו, בית משפט המחוזי בתל אביב גזר שש שנות מאסר על תושב בני ברק שהורשע בעבירות חמורת שביצע בשלושה תושבי בני ברק.

משה יעקב פישר, תושב בני ברק בן 54, נעצר לפני למעלה משנה על ידי משטרת מרחב דן ותוך שבועיים פרקליטות מחוז תל אביב הגישה נגדו כתב אישום. הבוקר (ראשון) בית משפט המחוזי בתל אביב גזר עליו שש שנות מאסר בפועל ושנת מאסר על תנאי.

עם מעצרו נודע ל'בחדרי חרדים', כי בנימוקים להארכת מעצרו עד תום ההליכים, הפרקליטות ציינה כי מסוכנותו של משה יעקב פישר מתחזקת, נוכח עברו הפלילי, הכולל 6 הרשעות קודמות, לרבות בעבירות מסוג זה בקטינים, אשר בעקבות כך נידון ל-4 שנות מאסר בפועל.

השופט התייחס בין היתר לדברי עורך הדין שאמר כי הנאשם בילדותו נפל קרבן להתעללות ממושכת, ואמר "אם אכן כך הדבר, אין בכך כדי להקל עם הנאשם, שוודאי שחש והבין את הרעה הגדולה שמעשיו ממיטים על ראש הנערים".

משה יעקב פישר הורשע בשנת 2011 בעבירות חמורות שביצע שתלמידי ישיבה בני 13-16, ועל כך הוא נשפט לארבע שנות מאסר. "אמנם מדובר בהרשעה ישנה מאוד" אמר השופט, "אך מידת דמיונה לעבירות הנדונות עתה, מקנה לה ערך משמעותי". 

לאחר שהורשע בביצוע עבירות חמורות בשלושה קטינים בחודשים אפריל - מאי 2017, בן 15, בן 14 ובן 13, השופט עידו דרויאן-גמליאל גזר על פישר שש שנות מאסר בפועל ובנוסף שנת מאסר על תנאי.

מעשים חמורים גזר דין תקיפת קטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד