י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האשמה הזויה

עיתונאים יהודיים משתפים פעולה עם המוסד

עיתונאים יהודיים בריטיים מואשמים על ידי חברת מועצה מטעם מפלגת הלייבור האנטישמית, בכך שהם משתפים פעולה עם המוסד. מובן שטיעונים להאשמות חסרות שחר

עיתונאים יהודיים משתפים פעולה עם המוסד
pixabay

חיים בסרט: חברת מועצה מטעם מפלגת 'העבודה' הסקוטית, האשימה שלושה עיתונים יהודיים בריטיים, בכך שהם כביכול עובדים בשיתוף פעולה עם המוסד.

ההאשמה המגוחכת מגיעה לאחר ששלושת העיתונים הציבו מאמר משותף בעמוד הראשון בעיתון של סוף השבוע.

המאמר התמקד באנטישמיות שהרימה ראש במפלגת 'הלייבור' והציבה איום "קיומי" על יהדות בריטניה.

"אם המטרה היא ליצור התנגדות לאנטישמיות, וכך להיפטר מג'רמי קורבין כמנהיג מפלגת 'העבודה', סביר שזה לא יצליח, וזו חתיכת בושה של אופורטוניזם ציני ואם זו פעולה של המוסד כדי למנוע את ניצחונה של מפלגת העבודה שמחויבת להכיר בפלסטין כמדינה, זו התערבות לא מקובלת בדמוקרטיה של בריטניה", כך כתבה חברת המועצה מרי ביין לוקהארט בדף הפייסבוק שלה.

"ישראל היא מדינה גזענית, ומכיוון שהפלסטינים גם גזע שֵּׁמִי, אז ישראל מדינה אנטישמית, הגיע הזמן שנפסיק להתנצל". כתבה.

בנוסף בסוף השבוע, חבר מועצה מטעם מפלגת 'הלייבור' האנטישמית, במחוז סַאסֶקְס שמדרום ללונדון, פרסם פוסט שבו קרא לרצח "יהודי התלמוד", בסרטון שהעלה חבר המועצה דמיין אנטיקוט לרשת - צפו הגולשים בהסתה קשה נגד יהודים. הם הואשמו בשתיית דם, עם הסבר אנטישמי ועלילת דם בכל הנוגע לברית מילה, הם כונו 'טפילים' ועוד דימויים קשים אשר לא נרחיב עליהם כאן.

בשבוע האחרון סערה בריטניה היהודית, לאחר שמפלגת 'הלייבור' לא הסכימה לחתום על 'אמנה שמתנגדת לאנטישמיות נגד מדינת ישראל'. לטענת יו"ר המפלגה: "לתקוף את ישראל זה לא אנטישמיות, אנחנו נגד אנטישמיות שמכוונת כלפי יהודים, אך את ישראל מותר ורצוי לתקוף".

שלושת העיתונים היהודיים בבריטניה שמייצגים את השמאל היהודי בבריטניה, יצאו חוצץ נגד ראשי המפלגה בסוף השבוע, ותקפו את המפלגה בה הם תומכים, מבחינת יו"ר המפלגה אין שום מניעה לתקוף את ישראל, ולעיתים קרובות "מתפרצת האנטישמיות" בצורה ברורה, כשמידי תקופה חבר מועצה תורן מטעם המפלגה האנטישמית, לא מצליח להתאפק וכותב את מה שראשי המפלגה חושבים על היהודים.

במפלגת 'הלייבור' חברים אלפי יהודים, בהם חרדים רבים, לטענת החברים היהודים, "המפלגה לא אנטישמית, אך יש בה מספר אנשים בעייתיים".

חשוב לציין, כי מפלגת 'העבודה' בישראל ניתקה קשר עם המפלגה המקבילה בבריטניה, עקב הביטויים האנטישמיים אשר יוצאים מקרב אנשיה חדשות לבקרים.

מפלגת הלייבור אנטישמיות המוסד עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד