י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מכת טביעות

לאחר יומיים, גופת הנעדר צפה על גבי הכנרת

לאחר מבצע חיפושים נרחב שהחל בשבת, עם קבלת ההודעה על צעיר מעראבה שנעדר באגם הכנרת, הבוקר אותרה גופתו של הנעדר • הגופה זוהתה לפני זמן קצר על ידי משפחתו • במאמצי החילוץ וההצלה לקחו חלק שוטרי מג"ב, השיטור הימי, פרשים, צוללנים, מסוק משטרתי ועוד

לאחר יומיים, גופת הנעדר צפה על גבי הכנרת
החיפושים אמש אחר הנעדר באגם הכנרת צילום: דוברות המשטרה

בשבת אחר הצהריים, סמוך לשעה 19:00, התקבלה הודעה במשטרת ישראל מאזרח שבילה בחוף ברניקי - על 3 צעירים מעראבה שנסחפו על גבי מזרן באגם הכנרת למרחק של כ-150-200 מטרים מרצועת החוף.

השיטור הימי הוזנק למקום והצליח לאתר את אחד הצעירים ולהביאו בבטחה אל החוף, כשהוא באפיסת כוחות. צעיר נוסף, הצליח להגיע אל החוף בכוחות עצמו.

במקביל, השיטור הימי המשיך בחיפושים אחר הנעדר השלישי ובהמשך הצטרפו לחיפושים כוחות משטרה, מתנדבים ואזרחים.

במאמץ הכולל לקחו חלק סירות ואופנועי ים של השיטור ימי, שוטרי סיור, לוחמי משמר הגבול, פרשים, חוקרי משטרה, מסוק משטרתי, רחפן, מתנדבי יחידת הצוללים של משטרת ישראל מחוז צפון, צוללני זק"א, סונאר ואיחוד הצלה.

מאמצי החילוץ וההצלה התמקדו באיתור הנעדר על ידי ביצוע סריקות נרחבות שבוצעו מהאויר, על רצועת החוף ובתוך המים, הכל בכדי לאתרו בהקדם.

הבוקר, עם אור ראשון, כוחות משטרה שביצעו סריקות בים וביבשה סמוך לשעה 06:00 בבוקר, איתרו את הגופה שצפה על פני המים ובהמשך גם זוהתה על ידי משפחתו של הנעדר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד