י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תפריט חדש עם ניחוחות וטעמים ים-תיכוניים

רשת בתי הקפה הגדולה בארץ, קפה קפה, משיקה תפריט חדש ובו מגוון של טעמים ים תיכוניים ומנות איכותיות

תפריט חדש עם ניחוחות וטעמים ים-תיכוניים
צילום: קפה קפה

בעיצומה של חופשת הקיץ, רשת בתי הקפה הגדולה בישראל, "קפה קפה", משיקה  תפריט חדש ומשובח ובו  דגש על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים וטאץ' של טעמים ים תיכוניים של שף הקבוצה, השף ניר מזרחי. המנות החדשות חובקות בתוכן מגוון של טעמים, כל זאת במטרה להתאים למגוון קהלים, סיטואציות צריכה ומפגשים.

לקוחות קפה קפה יוכלו ליהנות ממגוון רחב של מנות חדשות ומפתיעות כמו ברוסקטה יוונית מג'בטה בתנור אבן עם סלט מטיאס בבצל וסומק, סלסת עגבניות ועשבי תיבול, גבינת מוצרלה בציפוי פריך על סלט טבולה, עשבי תיבול וקולי פלפלים, ארוחות בוקר איכותיות מפנקות, פסטות, סלטים טריים, כריכים חדשים ומיוחדים והכל לצד חידושים בגזרת המשקאות והקינוחים בניהולו של ישי שאול, כמו סברינה נוסטלגית של פעם, עוגת תותית טבעונית וחגיגת גבינה אפויה איכותית.

בין המנות בתפריט החדש של "קפה קפה":

  • בוקר זוגי מפנק- אומלט גבינות ים תיכוני בצל ופטריות לבחירה, סלט ישראלי קצוץ, לחם, בליווי סט מטבלים: גבינת לאבנה עם סלסה פיקנטית, גבינת שמנת, גוואקמולי, טפנד זיתים, סלט טונה עם ממרח לימון כבוש, גבינת שמנת זיתים, מטיאס כבוש בבצל וסומק, גבינה צהובה, גבינה בולגרית בשמן זית, טחינה, ממרח ארטישוק בעיטור פטריות קצוצות, ריבה וחמאה. מוגש עם שתייה קלה וחמה, ומיני מלבי לקינוח לכל סועד.
  • בוקר בנמל- מאפה עלים, גבינת שמנת, סלמון מעושן, בצל ירוק, רוטב הולנדז וביצי עין, סלט ישראלי קצוץ וזיתים מתובלים. שתייה קלה וחמה לבחירה.
  • טונה בפריקסה-  נתחי טונה מתובלים בלימון כבוש ואריסה, ביצה קשה, תפוח אדמה, מלפפון חמוץ, עגבנייה, טחינה ועשבי תיבול.
  • סלט מוצרלה פריכה- מדליוני מוצרלה פריכה, עגבניות שרי, בצל סגול, פלפלים קלויים, אגוזי מלך, מנוחים על תערובת עלים ופסטו בזיליקום ברוטב חרדל וסילאן.
  • פילה מוסר צלוי- מוסר צלוי, מוגש עם שעועית ירוקה מוקפצת, סלט עלים ותוספת לבחירה.
  • סברינה של פעם- סברינה מתוקה עם קצפת ורוטב פירות יער.

רשת מסעדות 'קפה קפה' מתהדרת בכשרות מהודרת ומוקפדת ברבים מסניפיה הפרושים בכל רחבי הארץ, כך שציבור שומר הכשרות בישראל יכול ליהנות מהתפריט המעודכן של הרשת, להתענג על הטעמים והניחוחות החדשים, ולזכות לשירות ולהגשה מקצועית, יחד עם אווירה נעימה ונינוחה כפי שקיימת במסעדות הרשת.

התפריט החדש של "קפה קפה"

אודות קפה קפה

"קפה קפה" הינה רשת בתי הקפה המובילה והגדולה בישראל, המונה 144 סניפים בפריסה ארצית. "קפה קפה" נכנסה זו השנה העשירית ברציפות לרשימת הסופרברנדס, ושנה עשירית למדד 100 המותגים המובילים של גלובס.

"קפה קפה", קבוצת בתי הקפה והמסעדות הגדולה בישראל, בבעלות רונן נמני ומיקי טיל ובניהולו של המנכ"ל נעם צימרמן, כוללת 12 מותגים מובילים מתחום הקולינריה ביניהם: רשת "קפה קפה", רשת "לחם ארז", רשת "לחם בשר", רשת "Fresh kitchen", חומוס כספי ועוד. לקבוצה מועדון חברים קולינרי - MOOD, המאגד את הרשתות ומעניק לחברי המועדון הטבות, הנחות והפתעות.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד