י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כיצד מתמודדים עם נזילה בבית?

נזילה בבית יכולה להיות דבר די מאכזב, כי הרי נזילה יכולת להוביל לרטיבות, קור, עובש ומכאן אף לתחלואים קשים בבני אדם ובבעלי חיים

כיצד מתמודדים עם נזילה בבית?
צילום: יחץ

בשל כך חשוב לדעת שאם בבית שלכם יש נזילה כדאי שתנסו לעשות הכל כדי למנוע אותה תוך הבנת מקורה.

אז כיצד מתמודדים עם נזילה ברחבי הבית? כמה טיפים בהמשך.

אם אתם מתחילים לראות כתמי מים מחלחלים על גבי הקירות, אם מדופן החלונות שלכם מגיעים מים או שישנה נזילה מכלים סניטריים - חשוב לבצע כמה פעולות:

איתור מקור הנזילות – יש לבצע איתור נזילות  מקצועי על ידי אנשי מקצוע וחברות המתמחות בתחום. באמצעות גילוי נזילה אשר נעשה בצורה מקצועית, אפשר לזהות את מקור הנזילה ללא צורך בשבירה של קירות או הרמה של מרצפות.

גילוי נזילות מתבצע כיום בצורה חדשנית וזאת באמצעות מכשירים מתקדמים כמו מצלמה טרמית שמסמנת את מקור הנזילה ובאמצעות צבעים המורים על חום וקור. בנוסף ישנו היום גילוי נזילות שמתבצע באמצעות גז שאינו מזיק לבריאות או אפילו באמצעות סטטוסקופ אשר באמצעותו מגלה איש המקצוע את הנזילה.

החלפת דוודים - אם הנזילה קורית בביתכם בשל דוודים לקויים משמ: צנרות, דודי שמש, מחברים ועוד, שחוב לבצע החלפה של דוודים בצורה מקצועית. החלפה מסוג זה תקנה לכם גם מבנה אטום יותר והיא תסייע לכם להפטר מהנזילה במהירות.

איטום הבית - בצעו איטום של הבית באמצעות אנשי המקצוע כאשר איטום מסוג זה נעשה בחלונות בדלתות, בחריצי הבית ובכל מקום שממנו בוקעים מים. בית שאינו אטום בצורה טובה הוא כזה שבו יהיו נזילות שעד מהרה יתפתחו לעובש ולכן חשוב לפעול בהתאם.

תקנו לבד את הנזילה – אם יש לכם נזילה מברז האמבטיה, ניתן לבצע תיקון לבד בתנאי שהוא אינו מסובך. כיום ישנם מגוון סרטוני הדרכה אשר יכולים להסביר לכם בקלות כיצד מתקנים נזילה. בנוסף לעיתים באמצעות החלפת מחברים, ברזים או שאר כלים סניטריים לכלים חדשים ותיקנים: ניתן להפטר מהנזילות לזמן ארוך.

לסיכום, נזילה זה לא דבר כיף והוא מפגע שחשוב להפטר ממנו ולא להזניח. לשם כך חשוב להיעזר בחברות המתמחות באיתור נזילות ובאנשי המקצוע המומחים כמו זפתים, אינסטלטורים קבלני בניין ועוד שכל אלה ייסעו בביצוע עבודות שונות לתיקון הנזילה.

 

נזילות מים נזילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד