כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
קידוש השם מזווית מפתיעה

השוטר השחור השתטח על הכביש כדי לעזור לחרדי וסיפק הסבר מפתיע

מקרה נדיר ויוצא דופן: שוטר שחור שראה חרדי מסתבך בתיקון פנצ'ר ברכבו השתטח על הכביש המלוכלך כדי לסייע לו וסיפק הסבר שנבע מקידוש השם

השוטר השחור השתטח על הכביש כדי לעזור לחרדי וסיפק הסבר מפתיע
השוטר על הכביש לצד החרדי צילום: באדיבות המצלם

"רק היהודים עזרו לי", כך אמר שוטר ממשטרת ניו יורק, לאחר שהשתטח על הרצפה בגשר מנהטן כמוסכניק ותיק, כדי לעזור ליהודי חרדי שנתקע עם פנצ'ר, השוטר כפי שנראה בתמונות לא נבהל מהחול ונשכב על הרצפה כדי לעזור לחרדי שאותו לא הכיר.

המקרה אירע אתמול (ראשון) ועל פי הדיווח באתר Yeshiva world news, השוטר אמר לחרדי שלא הבין כל כך מאיפה השוטר נפל עליו, "אתה יודע למה אני נשכבתי על הרצפה לעזור לך? כי פעם נתקעתי בשלג, ורק היהודים הגיעו לעזור לי, אז הבטחתי לעצמי שאני תמיד אעזור לכם".

(באדיבות המצלם)

מסתבר שסיפורים של קידוש השם שכיחים בארה"ב, בפוסט שהעלה צעיר חרדי מניו ג'רזי בחשבון האינסטגרם של אתר Yeshiva world, הוא מספר על נסיעה במונית מחוף הים לביתו, נהג המונית התלונן בפניו, כי בעוד, "אתם עושים חיים ונהנים, אני עובד קשה כדי לגמור את החודש". הצעיר ניחם את הנהג וענה לו, "תדע לך שהכל מהקב"ה ולא מאתנו, על כל מה שיש לנו אנחנו צריכים להודות ולשמוח".

הנהג אמר לצעירים החרדים, "אני שמח שלקחתי צעירים שמכבדים אותי". בסיום הנסיעה הצעירים ביקשו ממנו להמתין מחוץ לביתם והביאו לו שתייה וממתקים לעשות לו קצת טוב על הלב, הנהג התרגש ושאל אם אנחנו יהודים, ואמר לנו, "אתם צעירים נפלאים", הם סיפרו.

פנצ'ר קידוש השם שוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד