ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

לסרי: "תופעת הפייק ניוז פשטה - המון רוע"

יחיאל לסרי המתמודד לקדנציה נוספת לראשות העיר אשדוד, השיק את הקמפיין עם מסר של אחדות: "אזמין את כולם לקואליציה"

לסרי: "תופעת הפייק ניוז פשטה - המון רוע"
יחיאל לסרי בהשקת קמפיין הבחירות

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, המתמודד לקדנציה נוספת, השיק הערב (שני) את קמפיין הבחירות שלו ומצהיר: "נשמור על כבוד הדדי, אזמין את כולם לקואליציה".

בנאומו אמר לסרי, "לפני עשור הצהרתי חזון חדש ארוך טווח ומרחיק ראות. אנשים גלגלו עיניים. חלק אמרו 'בית חולים'? אתה יכול רק לחלום. אבל יחד עם השותפים שלנו מימשנו ונמשיך לממש. בית חולים אסותא מציל חיים של תושבים. ואת זה אנחנו עשינו".

לסרי התייחס לקמפיין שמתנהל נגדו בימים אלו גם בקרב תושבים חרדים, "המציאות עדיין לא ברורה לכולם. תופעת הפייק ניוז פשטה, עם המון רוע". אמר והוסיף כי, "זו אינה תופעה אשדודית אלא תופעה כלל עולמית. אבל אנחנו מאמינים שאם נראה לכם את הנתונים והעובדות אתם תתנו לנו את אמונכם".

"אנחנו עדים למתקפה של הפחדה, של הסתה וליבוי אש ושנאה". הוסיף והצהיר "אני מתכוון לשמור על הסטטוס קוו בין כל קבוצות האוכלוסיה שלנו בעיר. אשדוד היא עיר רב גונית, מבחינה דמוגרפית, חברתית ותרבותית. נשמור על כבוד הדדי. כולנו נחיה ביחד. מנהיגות שמפחידה, מסיתה ומפלגת רק כדי לקטוף מנדטים - מסוכנת לעתיד של העיר".

לסרי התייחס לקואליציה הבאה ולשותפות עם החרדים, "אני לא עושה תנאים מוקדמים. אזמין את כולם לקואליציה מיד לאחר הבחירות ובניגוד לאחרים שפוסלים. אחרים אומרים 'אם תסכימו איתי אז..' אני לא מסכים לזה. אני קורא לכולם להצטרף אלינו".

"אל תאמינו למסיתים. אל תאמינו למפלגים. אני ראש העיר של כולם. אשדוד תהיה העיר של כולם", סיים.

יחיאל לסרי אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד