י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טרור בלוני התבערה

ראש המועצה: "מודאג מחוסר התגובה של הממשלה"

שריפה במועצה האזורית שער הנגב, ככה"נ בעקבות בלון תבערה שהופרח ע"י מחבלים מרצועת עזה • ראש המועצה האזורית, תמיר עידאן: "אני מודאג מהמשך עוצמת טרור השריפות ומחוסר התגובה של הממשלה לנוכח ההבטחות שניתנו בפגישות עם ראשי רשויות העוטף"

ראש המועצה: "מודאג מחוסר התגובה של הממשלה"
בלון תבערה בקיבוץ ניר עם צילום: רן צברי, ביטחון שדה

שריפה פרצה הבוקר בגזרת המועצה האזורית שער הנגב, ככל הנראה מבלון תבערה שהפריחו מחבלים מרצועת עזה על מנת לפגוע ברכוש והתושבים. השריפה כובתה על ידי הרבש"צים בשיתוף כבאות דרום.

ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, מותח ביקורת על מדיניותה של ישראל בתגובה להמשך טרור ההצתות מעזה. "אני מודאג מהמשך עוצמת טרור השריפות ומחוסר התגובה של הממשלה לנוכח ההבטחות שניתנו בפגישות עם ראשי רשויות העוטף".

לדברי עידאן, "חוסר התגובה מתפרש בצד השני כחולשה גדולה. חמאס ממשיך להכתיב את קצב האירועים ואנחנו ממשיכים להיגרר אחריו. הגיע הזמן ליזום ולקחת את המושכות בידיים. התגובה של צה"ל צריכה להיות קשה וברורה עד אשר החמאס ייאלץ לבקש הפסקת אש לזמן ארוך ובלתי מוגבל".

"התושבים בעוטף לא יכולים עוד להשלים עם מציאות של שגרת טרור, שריפות ורקטות. השגרה חייבת לחזור להיות שגרת חיים שקטה. אני קורא לכל שרי הממשלה שביקרו אותנו בשבועות האחרונים ותמכו בנו, לתת תוקף להכרזות שלהם "דין עפיפון ובלון כדין קסאם" ולקבל החלטה כי מעתה יגיב צה"ל בעוצמה לכל שיגור של בלון תבערה ולכל התגרות מעזה. טרור העפיפונים פוגע בריבונותה של ישראל ויש לשים לו קץ.

שער הנגב בלון תבערה טרור שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד