י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"יכול להיות שאני אעשה פה רעידת אדמה"

פרוש חשף: "דגל הציעו לי את ראשות העיר בית שמש" • תיעוד

בפאנל שנערך במגדל העמק, חשף רה"ע אלעד, ישראל פרוש, את ההצעה שהציעו לו בכירי 'דגל' בתמורה לראשות העיר אלעד - ראשות העיר בית שמש • מלכיאלי תקף את פרוש: "נכון שהשתדלת לעזור, אבל בסוף יש אנשים שמרגישים שגנבו להם את העיר ואי אפשר להתעלם מזה"

פרוש חשף: "דגל הציעו לי את ראשות העיר בית שמש" • תיעוד
אלי קובין

בזמן שהדילים הארציים נמשכים, המועמדים מתדרכים ומערכת הבחירות לרשויות המקומיות מגיעה לישורת האחרונה, ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, שבימים אלו מקיים מו"מ עם 'דגל התורה' המעוניינת להריץ מועמד לראשות העיר, חושף את ההצעה שהציעו בכירי 'דגל התורה' בתמורה לראשות העיר אלעד.

בסימפוזיון של ישיבת 'גיל' שהתקיים אמש במגדל העמק - בהשתתפות חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי, יצחק פינדרוס וישראל פרוש ובהגשת אבא טורצקי - חשף פרוש כי הוא קיבל הצעה רשמית מראשי דגל להעביר את כתובת מגוריו לעיר בית שמש במטרה לכבוש את ראשות העיר, "קיבלתי הצעה מ'דגל התורה' להגיע לבית שמש, יכול להיות שאני אעשה פה רעידת אדמה, אבל זה כבר לא רלוונטי".

לדברי פרוש, "קיבלתי הצעה מהראשים בדגל התורה להגיע לבית שמש, לא עברו 48 שעות ומרן שר התורה, רבי חיים קנייבסקי, הורה לרב משה אבוטבול שיהיה ראש עיר בעיר האשכנזית בית שמש, כיוון שכך - נטרפו כל הקלפים".

ח"כ מלכיאלי הגיב לדבריו של ראש העיר פרוש ואמר, "זה שיש היום דרישה גם מש"ס לבוא ולהתערב באלעד זו לא המצאה של מישהו מלמעלה, זו קריאה של אנשים מלמטה, תושבי העיר. יש אנשים באלעד שלא ראו בך כאדם שמסוגל". מלכיאלי הוסיף ותקף, "זה שגנבתם חבר מועצה זה דבר שאף אחד בציבור החרדי לא עשה, מעולם דגל לא באה למלכיאלי ואמרה לו תערוק לדגל ויהיה לנו מו"מ יותר טוב מול ברקת".

מלכילאי הציע במהלך הפאנל להקים מועצת רבנים שתהיה הסמכות הרוחנית בעניין הרשויות המקומיות. לדבריו, "המפלגות החרדיות משקיעות המון מאמץ וכוח במאבקים הפנימים שלהם, אם זה ש"ס בערים ששייכות להם, אם זה 'שלומי אמונים' וכלל ישראל ששייכים לה וגם 'דגל'. ואני חושב שהציבור החרדי משקיע המון מאמצים שהיא יודעת וחושבת שהם חשובים לה, 'שלומי אמונים' משקיעה המון מאמץ וכסף בכלל ישראל בערים שחושבים שבכלל שייכים לה וגם דגל".

מלכיאלי הוסיף, "אני חושב שהציבור החרדי מצפה, ואני אומר את זה על דעת עצמי כי אני חושב שזה הדבר הנכון ביותר, שיש כמה ערים שיש להם רוב חרדי - זה בית שמש, אלעד,רכסים ובני ברק, ושהגיע הזמן שתקום מועצה של רבנים שתיקח את כל הסיעות של אגודת ישראל, דגל וש"ס ויהיה רוטציה ברורה והסכם ברור".

"אם היינו משקיעים בערים שיש פוטנציאל למפלגות החרדיות" הוסיף מלכיאלי, "ערים שאפשר לגדול כמו תל אביב ובאר שבע אנחנו נהנה מזה, בסוף יהיה הרבה יותר ייצוג לציבור החרדי. ואני חושב שאלעד היא כמשל, שיש שם רוב ספרדי. ואני נמצא המון בעיר ונכון שעזרת (ישראל פרוש א.ק.) לכולם ונתת להם והשתדלת להיות איש של כולם, אבל בסוף יש שם אנשים שמרגישים שגנבו להם את העיר ואי אפשר להתעלם מזה.

מלכיאלי סיים את דבריו ואמר, "זה זמן שאנחנו צריכים לקבל אחריות ולמנוע מאמצים בתוך הבית ולהשקיע ולקבל דברים מחוץ לבית".

מיכאל מלכיאלי ישראל פרוש אלעד בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד