ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הותר לפרסום

ערבי פרץ לרכב בנתב"ג וגנב ממנו נשק

הותר לפרסום: ערבי פרץ לרכב בחניון בנתב"ג וגנב ממנו רובה סער מסוג M-16 מקוצר וכן חפצים אישיים נוספים • מדובר ברכבה של חיילת שבאה לשדה כדי לאסוף את קרובת משפחתה והניחה את נשקה במושב האחורי • החשוד נעצר ונחקר, אולם כלי הנשק לא אותר עד היום

ערבי פרץ לרכב בנתב"ג וגנב ממנו נשק
כדורי רובה M16 צילום: אדי ישראל, פלאש 90

נור א-דין ג'זאווי, בן 36, תושב הכפר א-רם צפונית לירושלים, נעצר והואשם לאחר שפרץ למכונית בנתב"ג וגנב ממנה רובה סער מסוג m-16 מקוצר ומזוודה עם חפצים אישיים.

האירוע התרחש ב-11/7/18 סמוך לשעה 23:00, כאשר חיילת, תושבת מרכז הארץ, הגיעה עם אחותה לאסוף ברכבה קרובת משפחה שהגיעה מטיסה מחו"ל.

החיילת שישבה במושב הקדמי הניחה את נשקה מתחת לכיסא ובמושב האחורי הניחה את תיקה שהכיל שתי מחסניות. השתיים החנו את הרכב בחניון בסמוך לטרמינל 3, והחיילת החליטה להשאיר את הנשק במכונית ומעליו להניח על המושב את התיק שיסתיר אותו.

ג'זאווי, שהגיע לשטח נתב"ג ברכב, החנה את מכוניתו באזור טרמינל 3 והחל להסתובב בחניון, כאשר ברשותו אמצעי אלקטרוני המאפשר פתיחת כלי רכב מרחוק.

הנאשם הגיע לרכב בו נסעה החיילת שחנה במקום, גרם לפתיחתו באמצעות לחיצה על האמצעי האלקטרוני וגילה כי ברכב מצויים חפצים.

ג'זאווי עזב את הרכב בכדי להיערך לגנבת החפצים, חזר כעבור דקות ספורות כאשר חולצתו מסתירה את פרצופו, נטל את הנשק והכניס אותו למזוודה שהייתה ברכב, ולאחר מכן עזב את המקום במונית שהסיעה אותו לבית חנינה.

צוות חקירה של משטרת ישראל בנתב"ג פתח בחקירה, במהלכה הצליחו לאתר את האיש שכאמור נעצר ב-17/7/18. בחקירה עלה כי החשוד הגיע לרמאללה סמוך למועד הפריצה, שם ביקש למכור את החפצים שגנב. יצוין כי כלי הנשק לא אותר עד היום.

בחקירתו של ג'זאווי הצליחו החוקרים לאסוף ראיות נגדו בגין מעורבות בפריצות נוספות שביצע לכלי רכב באור יהודה, שם גנב באחד מהם תיק עם כרטיסי אשראי כסף מזומן וחפצים אישיים, וברכב השני מחשב נייד ומסמכים. נגד הנאשם הוגש כתב אישום ובקשת למעצר עד תום ההליכים.

גניבת נשק רובה נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד