כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פנסוניק רוצה להיות שחקנית בינלאומית בשוק הסמארטפונים

יצרנית האלקטרוניקה היפאנית שהפסיקה לייצר טלפונים ניידים ב-2005, תשיק את סדרת הסמארטפונים החדשה שלה באירופה בחודש מארס

  • ט"ו כסלו התשע"ב
פנסוניק. מתכננת למכור 9 מיליון סמארטפונים מחוץ ליפאן עד 2016  צלם: בלומברג
פנסוניק. מתכננת למכור 9 מיליון סמארטפונים מחוץ ליפאן עד 2016 צלם: בלומברג

ענקית האלקטרוניקה המתמחה בייצור מסכים, מצלמות וטלפונים ביתיים ומשרדיים, מתכננת להשיק סדרת סמארטפונים באירופה בחודש מארס. החברה, שהפסיקה לייצר טלפונים ניידים ב-2005, מקווה למכור מיליוני טלפונים מהסדרה החדשה. החברה מתכוננת לשיווק גלובלי של המכשירים, ותשיק אותם תחילה באירופה בחודש מארס הקרוב. לאחר מכן תרחיב את המכירות לארה"ב, סין ושאר אסיה. פנסוניק, שמקורה באוסקה שביפאן, פרסמה תמונות של אבטיפוס של המודל, שצפוי לכלול מסך 4.3 אינץ' בטכנולוגית OLED ולהיות עמיד בפני מים ואבק.

פנסוניק סבלה במשך שנים מנתוני מכירות פושרים בטרם הוציאה את עצמה משוק מכירות הטלפונים הניידים הבינלאומי בשנת 2005, לפני עידן הסמארטפונים הנוכחי. אולם יצרני אלקטרוניקה מייחסים כיום חשיבות גדולה לכלילת טלפונים המתקדמים בקו המוצרים שלהם. מוקדם יותר השנה הצהירה סוני כי תשלם 1.5 מיליארד דולר בעבור שליטה במיזם הטלפונים המשותף שלה ושל אריקסון. פנסוניק וחברות יפאניות נוספות מתגוששות בשוק מקומי רווי המצוי תחת לחץ מחברות ענק זרות כמו אפל וסמסונג.

פנסוניק מצהירה כי תמכור 9 מיליון סמארטפונים מחוץ ליפאן החל מהשנה ועד מארס 2016, ו-5 מיליון מכשירים ביפאן לבדה. הדגם הראשון הגלובלי ייוצר במלזיה. ביפאן מוכרת פנסוניק מגוון רחב של סמארטפונים באמצעות מפעילים מקומיים כמו NTT DoCoMo וסופטבנק. המכשירים האלו כוללים תכונות ייחודיות לשוק היפאני, כמו תשלומים דיגיטליים וקליטה לשידורי טלוויזיה ייחודיים למובייל. לפנסוניק יש גם קו מוצרים למצלמות דמויות סמארטפון תחת מותג ה-Lumix של החברה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד