כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הרבי הסתגר בחדרו לתפילה

הנופש הפך לאבל: אם לארבעה נהרגה בתאונה חזיתית בצרפת

טרגדיה מזעזעת נוספת בתקופת בין הזמנים: אם לארבעה מאלעד נהרגה בתאונת דרכים חזיתית בצרפת. בניה שנסעו עמה נפצעו, שנים מהם באורח קשה. נופשים סיפרו ל'בחדרי': "אנשים פה בוכים ולא מסוגלים לעכל". אדמו"ר חשוב הנופש אף הוא במקום הסתגר בחדרו לתפילה

הנופש הפך לאבל: אם לארבעה נהרגה בתאונה חזיתית בצרפת
זירת התאונה הקטלנית בצרפת צילום: דוברות זק"א

בין הזמנים גובה אסון נוסף - והפעם בחו"ל: הגב' יעל בסיס ע"ה, בת ה-39 מאלעד - אם לארבעה ילדים, נהרגה היום (רביעי) בתאונת דרכים חזיתית בצרפת.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי התאונה התרחשה באזור 'לה מונייר', הנמצא במרחק כעשר דקות מהמלון בו נפשה יחד עם בני משפחתה.

על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', האשה נפצעה באורח אנוש והובהלה לבית חולים סמוך, אולם שם למרבה הצער היא הלכה לעולמה. מלבדה, נפצעו בתאונה הטרגית ילדיה ששהו יחד אתה בחופשה, שניים מהם באורח קשה.

המנוחה שהתה בצרפת יחד עם בני משפחה ועוד נופשים חרדים רבים באזור. ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר מקרעטשניף סיגעט השוהה אף הוא באתר הנופש, הסתגר משך כמה שעות בחדרו לתפילה לאחר המאורע הקשה.

אחד הנופשים סיפר ל'בחדרי חרדים': "אנשים פה בהלם, אני מכיר אותה, היתה אשה צדיקה וטובת לב, כולם פה הכירו אותה וזה שוק גדול בשבילנו, עדיין לא ברור היכן ומתי תתקיים ההלוויה".

נופש נוסף סיפר: "בתאונה נפצעו עוד מספר בני אדם שהיו ברכב שהתהפך, שניים מהם קשה, שני רכבים התנגשו חזיתית, האשה פונתה לבית חולים במסוק, אך כבר היה מאוחר מדי, אין לנו חשק לאכול את ארוחת הערב, ממש אוירת נכאים. אנשים פה בוכים ולא מסוגלים לעכל".

יהודה שפירא מתנדב זק״א שהיה בזירת התאונה מספר: "מדובר בכביש מפותל ומסוכן מאוד. הייתי בנסיעה וראיתי את התאונה החזיתית תוך כדי נסיעה, עצרתי מיד להגיש עזרה ראשונה. נוסעת אחת הייתה מחוסרת הכרה, נוסעים נוספים שהיו ברכב פונו לבית החולים במצבים שונים. הרכב התרסקו לגמרי. כוחות הרפואה שהגיעו במהירות למקום החלו בפעולות החייאה על אישה שסבלה מפגיעה רב מערכתית ונפטרה במקום. טיפלתי בגופה בשטח ובמקביל יצרתי קשר עם מפקד יחידה הבינלאומי של זק״א מתי גולדשטיין שפעל בשיתוף צוות זק"א צרפת מול הרשות המקומית כדי שנוכל לטפל על פי ההלכה היהודית ואכן אספנו את הממצאים הרבים בזירת התאונה".

ביחידה הבינלאומי של זק"א פועלים בשעות אלו בשיתוף חדר המצב של משרד החוץ, במטרה לקבל ויתור נתיחה והטסת הגופה לארץ בהקדם האפשרי.

(עודכן בשעה 22:00)

 

צרפת תאונת דרכים הרוגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד