כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"תרם רבות לביטחון המדינה"

לאחר 35 שנות שירות, סגן המפכ"ל פורש

סגן המפכ"ל, ניצב זוהר דביר, הודיע היום למפכ"ל המשטרה על החלטתו לפרוש מהמשטרה לאחר 35 שנות שירות במערכת הביטחון • "אני מביט לאחור על 35 שנות שירותי בסיפוק גדול ובתחושת מיצוי עם מבט קדימה לאתגרים חדשים" • המפכ"ל אלשיך: "תרם רבות לביטחון המדינה בכל תפקיד אותו ביצע"

לאחר 35 שנות שירות, סגן המפכ"ל פורש
חטיבת דובר המשטרה

סגן המפכ"ל, ניצב זוהר דביר, הודיע היום למפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, כי ברצונו לסיים שירות של 35 שנים במערכת הביטחון ולפרוש.

אלשיך הודה לו בחום על תקופת השירות: "ניצב דביר הוא קצין ערכי ועתיר ניסיון, בעל רקורד מבצעי מרשים, אשר לאורך השנים תרם רבות לביטחון המדינה בכל תפקיד אותו ביצע. לא הייתה שום משימה שבוצעה על ידי זוהר שלא מתוך שליחות ולויאליות לארגון". 

ניצב דביר אמר "אני מביט לאחור על 35 שנות שירותי בסיפוק גדול ובתחושת מיצוי עם מבט קדימה לאתגרים חדשים".

הוא גם התייחס לתכנית האמו"ן שהוביל המפכ"ל וציין כי היא מהפכה שמלווה ותלווה את המשטרה עוד שנים רבות. "אין לי ספק שתקופה זו תיזכר כאחת התקופות החשובות ביותר בתולדות המשטרה. כבר היום, החברה בישראל, המשטרה ומדינת ישראל קוצרים את פרות ההצלחה בירידה משמעותית בתחומי הפשיעה השונים".

ניצב זוהר דביר (53) צפוי לפרוש מהמשטרה במהלך החודשים הקרובים לאחר 35 שנות שירות בצה"ל ובמשטרה. מאז גיוסו ושירות ארוך שנים בימ"מ במגוון תפקידים עד לפיקוד על היחידה, שימש כמפקד מרחב עמקים, סגן מפקד מחוז צפון, ראש אגף תמיכה לוגיסטית, מפקד מחוז צפון ובתפקידו האחרון כאמור כסגן המפקח הכללי של משטרת ישראל.

זוהר דביר רוני אלשיך משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד