י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעיצומו של המרוץ

קערה של מרק ירקות: שושנה דייטש חושפת

אשת המועמד החרדי לראשות עיריית ירושלים מספרת על החיים לצידו של פוליטיקאי, על תחושת השליחות ועל הקרבנות האישיים שלה

קערה של מרק ירקות: שושנה דייטש חושפת
יוסי דייטש צילום: משה גולדשטיין

הבחירות לרשויות המקומיות קרבות ואחד המועמדים הבולטים במירוץ לראשות עיריית ירושלים הוא יוסי דייטש, מועמדה של אגודת ישראל.

בראיון שנתנה לרפי פרלשטיין בעיתון 'ידיעות ירושלים' חושפת לראשונה רעייתו של המועמד, שושנה דייטש, את הסודות של מאחורי הקלעים בחייו של המועמד, על האוכל שהוא אוהב, על החיים לצד בעל פוליטיקאי ועל ההקרבה האישית שלה למען עבודתו.

"החיים לצד פוליטיקאי הם מתישים אך מלאי סיפוק", מספרת דייטש. "מרכיב השליחות מחדד את מעמדי כמי שמסייעת לו למען הכלל והכל מקבל מימד של זכות גדולה לעמוד לימין איש כזה", היא מוסיפה.

על שלושת החודשים האחרונים מאז תחילת המירוץ לראשות העירייה מספרת דייטש כי היא סומכת על בעלה ששולט במצב בקור רוח: "זהו בסך הכל עוד סיבוב בחיים הציבוריים שמורכבים מאי וודאות אך גם מהתרגשות גדולה. לשמחתי, יוסי שולט ב"ה במצבי לחץ. אני את חלקי תורמת בתפילה ובתמיכה מתמדת".

דייטש מספרת גם על ההרגלים המשפחתיים ועל מאחורי הקלעים של הבישול הביתי: "המטבח שלנו מאופיין במזון בריא ועממי ולכן קערה של מרק ירקות מהביל משיבה אותי על הקן הביתי והחם", היא חושפת.

דייטש עצמה הקריבה גם היא קרבנות אישיים למען השליחות הציבורית של בעלה כשנאלצה לעזוב את מקום העבודה שלה. "עבדתי מעל לעשור בשירות תושבי ירושלים בעירייה, כשיוסי נכנס לתמונה, עזבתי את העירייה למקום העבודה הנכסף הבר. לשמחתי אני תורמת כיום לא פחות למען רווחת תושבי העיר", היא מסכמת.

בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד