י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר ראיון עם הנציגים

אירוע של 'קול ברמה' בוטל: תעמולה לש"ס

עיריית הרצליה ביטלה אירוע שהתכוונה לקיים היום בחוף הנפרד בעיר יחד עם רדיו 'קול ברמה', לאחר שהרדיו קיים ראיון עם נציגי ש"ס המקומית, בנימוק של תעמולת בחירות

אירוע של 'קול ברמה' בוטל: תעמולה לש"ס
חרדים על חוף ים. אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

מחשש לתעמולת בחירות לטובת מפלגת ש"ס העירונית בהרצליה, ביטלה היועמשי"ת של העירייה המקומית אירוע מתוכנן של הרדיו בחוף הנפרד בעיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היועצת המשפטית לעיריית הרצליה הודיעה היום (שישי) למארגני אירוע הקיץ הגדול של רדיו 'קול ברמה' ועיריית הרצליה, שהיה אמור להתקיים היום (יום שישי), על ביטולו מחשש לתעמולת בחירות אסורה וזאת בעקבות ראיון רדיופוני שקיים שדרן הרדיו עמי מיימון עם נציגי ש"ס בהרצליה אבי ברדא ומשה ועקנין.

במכתב שהוציאה היועצת המשפטית, עורכת הדין ענת בהרב-קרן, נכתב כי לאור חוק איסור תעמולת בחירות היא מודיעה בשם מנכ"ל העירייה על ביטול האירוע.

מכתבה זה של היועהמ"ש מפריך את הפרסומים הרבים אמש בכלי התקשורת הארציים, על כך שההתנגדות לאירוע קשורה להיותו מיועד לגברים בלבד. ברדיו 'קול ברמה' מיהרו להעביר את אירוע הקיץ לחוף הים הנפרד בעיר בת ים.

מ'קול ברמה' נמסר כי "אנחנו ברדיו מחויבים אך ורק למאזין ולטובתו ואיננו נותנים לשיקולים פוליטיים לפגוע באינטרס זה כפי שהוא בא לידי ביטוי בסלוגן שלנו - קול ברמה בשבילך ובשבילי ובעשרות האירועים והשידורים המיוחדים שאנו עורכים לטובת המאזינים והמאזינות".

'בחדרי חרדים' פנה לעירייה בבקשת תגובה וזו תתפרסם על ידינו מיד כאשר תימסר על ידם - ובמלואה.

ש"ס קול ברמה הרצליה חוף נפרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד