כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אגודת ישראל באלעד סוערת

מדוע הוסר שמו של חבר המועצה מהמודעות?

סערה בסיעת 'אגודת ישראל' בעיר אלעד - שמו של נציג כלל החסידים בעיר מטעם הסיעה, פיני גרוס, הוסר מהמודעות הרשמיות המכריזות על שעות קבלת הקהל • גרוס ל'בחדרי': "אני עסוק בסיוע וקבלת קהל לפרט, ודלתי פתוחה במשך כל הקדנציה. אינני מתייחס לסגנון ניסוחי מודעות חודשיים לפני בחירות"

מדוע הוסר שמו של חבר המועצה מהמודעות?
המודעות המבשרות על שעות קבלת קהל

תושבי העיר אלעד הופתעו לגלות כי חבר מועצת העיר מטעם סיעת 'אגודת ישראל', פיני גרוס, נשמט מהפרסומים המכריזים על קיום קבלת קהל באלעד מטעם 'אגודת ישראל'.

מדובר בפרסומים ברחבי העיר ובעיתון 'המודיע' על שעות קבלת קהל של נציגי 'אגודת ישראל' ברחבי הארץ, שמתפרסמים השבוע לקראת הבחירות המוניציפליות, כאשר בפרסום בעיתון הבית הופיע רק שמם של שניים מתוך שלושת נציגי 'אגודת ישראל' באלעד.

על פי הפרסום בעיתון, נציגי אגודה באלעד - ראש העיר ישראל פרוש ו"יושב ראש אגודת ישראל באלעד" - חיים מאיר כץ, מקבלים קהל גם בימים אלו. כאשר פרוש מקבל קהל בכל יום מהשעה 08:00 עד 20:00 במשרדי העירייה, ואילו כץ, נציג ויז'ניץ בעיר, מקבל "במשרדי הלשכה" ברחוב יונתן בן עוזיאל 34 בעיר.

מלבד העובדה כי כץ אינו משמש כיו"ר 'אגודת ישראל' בעיר ומשרדי הלשכה מעולם לא הופיעו במשרדו האישי של כץ, תושבי העיר אלעד הופתעו לגלות כי שמו של נציג כלל החסידים בעיר, פיני גרוס, הושמט מהפרסומים אודות קבלת הקהל.

מהתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה כי שמו של גרוס לא הוכנס במודעה בעיתון 'המודיע'. בנוסף, גם מודעות הרחוב הרבות שבישרו על שעות קבלת הקהל - קופלו בצורה כזאת ששמו של גרוס לא יופיע בהן כלל. 

'בחדרי חרדים' פנה לחיים כץ וביקש את תגובתו, אך הוא סירב להגיב ואמר כי הוא לא מדבר עם תקשורת. "מה אתה צריך לכתוב לשון הרע ורכילויות?!"

פיני גרוס נמסר 'בחדרי חרדים': "ראשית, כץ לא הוכתר ליו"ר אגודה בקדנציה הנוכחית. שנית, אני עסוק בסיוע וקבלת קהל לפרט, ודלתי פתוחה במשך כל הקדנציה. אינני מתייחס לסגנון ניסוחי מודעות חודשיים לפני בחירות".

אלעד אגודת ישראל מוניציפאלי 2018

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד