י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האם השכולה חשפה:

"נתניהו צעק עלינו וכינה אותנו שקרנים"

הורי החיילים הנעדרים - הדר גולדין ואורן שאול - קיימו היום מסיבת עיתונאים לקראת דיון הקבינט במתווה הפסקת האש עם החמאס • שמחה גולדין: "הציבור הישראלי צריך להבין שאצל נתניהו הכל זה ספין"

"נתניהו צעק עלינו וכינה אותנו שקרנים"
ד"ר שמחה גולדין, אביו של הדר צילום: פלאש 90

הורי החיילים הנעדרים - הדר גולדין ואורן שאול - קיימו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת דיון הקבינט שיתקיים אחר הצהרים, בו ידונו חברי הקבינט במתווה שירגיע את המצב המתוח בעזה. דבר שיביא להפסקת אש ארוכת-טווח בין ישראל לחמאס.

פרופ' שמחה גולדין, אביו של הדר גולדין, אמרה במסיבת העיתונאים: ״הציבור הישראלי צריך לדעת שישיבת הקבינט שתתקיים אחר הצהריים מיותרת והכינוס שלה הוא כל כולו הצגה מתוזמנת כדי לנסות ולהראות שראש הממשלה באמת מחויב להחזרת הבנים. מישהו החליט לבזבז את הזמן של חברי הקבינט ולזמן אותם לישיבה רק כדי לדון ברכבת שכבר יצאה מהתחנה שלה".

לדברי גולדין, "איבדתי את הנאיביות שלי כשראש הממשלה נתניהו סגר, מבחינתו, לפני 4 שנים את ״צוק איתן״ והשאיר את הדר ואורן ברפיח וסג׳עיה. איבדתי את התמימות שלי כשנתניהו חתם הסכם עם ארדואן, שהשפיל את חיילי השייטת והכניס סחורות במיליארדים לעזה, והחליט ברגע האחרון להוציא ממנו את התנאי המקדים למהלך שהיה החזרת החיילים והאזרחים".

עוד הוסיף אביו השכול של החייל הדר גולדין: "הציבור הישראלי צריך להבין שאצל נתניהו הכל זה ספין. ובעניין השבת החיילים לא קיימת שום מחויבות לערכי צה"ל ולברית בין הממשלה לבין משפחות החיילים. המילים שנתניהו מקפיד לומר בכל אירוע וטקס כי "המדינה עושה כל שביכולתה" הן מילים חלולות שמאחוריהן אין כלום ולא היה כלום".

זהבה שאול, אמו של החלל אורן שאול, הטיחה האשמות קשות בראש הממשלה נתניהו וסיפרה כי חודשיים לפני פטירתו של בעלה נועדו המשפחות השכולות עם נתניהו. זהבה סיפרה כי במהלך המפגש "נתניהו צעק עלינו והטיח בנו האשמות, הוא כינה אותנו 'שקרנים' מאחר שאנחנו טענו לפניו שהוא הבטיח לנו במפורשות כי לא יחתום שום הסכם עם טורקיה לפני שיחזרו אורן והדר הביתה".

שאול הוסיפה, "אני קוראת מפה לממשלת ישראל אל תהיו שותפים למו"מ עם ארגון טרור ואל תחתמו על הסכם עם ארגון שפל ואכזרי שחטף את אורן והדר, מיטב בנינו וחיילינו, מלח הארץ, שיצאו להגן על המולדת. אל תעניקו להם מחוות הומניטריות ותסייעו להם לבנות נמל תעופה ונמל ימי או כל מחווה אחרת, עד שיחזירו את אורן, הדר והשבויים האחרים שבחזקתם".

אמו של גולדין אמרה במהלך הדברים: "נמאס לנו לשמוע מנתניהו מילות מחויבות ללא תכלית ועשייה. לפני שלושה שבועות, ב-16 ביולי, נתניהו הגיע לביקור בעוטף אחרי כמעט שלושה חודשים שלא היה שם וראה בעיניו את טרור העפיפונים ובלוני התבערה. באותו היום ציינו ארבע שנים לחטיפתו של הדר למנהרה ברפיח".

בלשכת ראש הממשלה הגיבו לדברי שאול ומסרו: "ראש הממשלה נתניהו מעולם לא צעק על משפחות שכולות ולא הטיח בהן האשמות, וכך גם ביחס למשפחת שאול. ראש הממשלה ימשיך לעשות כל מאמץ עד שהבנים יחזרו הביתה".

אורן שאול הדר גולדין צוק איתן עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד