י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
היכונו לפקקים

הפלג הודיע: מחאה סוערת מחר בעיר התורה והחסידות

'הפלג הירושלמי' ממשיך בקו האגרסיבי של חסימות כבישים, בעקבות מעצרו של תלמיד ישיבת 'ראשית חכמה' • מחר תיערך "מחאה סוערת" בשעה 16:00 בבני ברק, בצומת הרחובות השומר ז'בוטינסקי

הפלג הודיע: מחאה סוערת מחר בעיר התורה והחסידות
הפגנת הפלג הירושלמי צילום: Gili Yaari/Flash90

בעקבות המשך מעצרו של איתן ראדה, תלמיד ישיבת 'ראשית חכמה', הפלג הירושלמי הודיע על הפגנה נוספת שתיערך מחר (שני) בבני ברק.

כזכור, בשבוע שעבר, במהלך ביקורת שגרתית של משטרת התנועה ביישוב הסמוך למירון, נעצר הבחור איתן ראדה, מישיבת 'ראשית חכמה', והוא הועבר למשטרה הצבאית, זאת לאחר שהתברר כי הוא משתמט פרקליטותי משירות צבאי במשך למעלה משנתיים.

ביום חמישי הוא הובא לבית הדין הצבאי ביפו כאשר עו"ד מנחם שטאובר מייצג אותו, שם הוחלט להאריך את מעצרו עד למחרתיים (שלישי), אז יתקיים דיון נוסף בעניינו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום חמישי נערכה הפגנה סוערת בצומת הרחובות יפו ושרי ישראל בסמוך לכניסה לירושלים, מה שגרם לעומסי תנועה כבדים ומשמעותיים.

במהלך ההפגנה עצרו כוחות המשטרה 46 חשודים בהפרות הסדר, בנוסף, פונתה שוטרת לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, כשמצבה מוגדר קל. העצורים, שחלקם נאזקו באזיקונים מפלסטיק, נלקחו לתחנת המשטרה בשכונת נווה יעקב, שם שוחררו עם קנס של 1,000 ש"ח.

יצוין, כי בין העצורים, היו 14 משתמטים משירות צבאי, שבאופן חריג - לא העבירו אותם למשטרה צבאית, והם שוחררו כמו יתר העצורים.

כאמור, בעקבות המשך מעצרו של העריק, הודיעו ב'וועדה להצלת עולם התורה' כי מחר (שני) תיערך "מחאה סוערת" בשעה 16:00 בבני ברק, בצומת הרחובות השומר ז'בוטינסקי.

"בני הישיבות ימשיכו לא להתייצב בלשכות הגיוס כל עוד לא יוחזר ההסדר הקדום של 'תורתו אומנותו' - הפוטר באופן גורף את כלל לומדי התורה מגיוס לצה"ל", נמסר מ'הוועדה להצלת עולם התורה'.

 

הפלג הירושלמי מעצר עריק משטרה צבאית הפגנה בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד